"Withtheparents"

Çeviri:Ebeveynlerle

4 yıl önce

16 Yorum


SilverwolfTR

Ebeveynleriyle olamaz mı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

with his/her parents olsa olurdu

4 yıl önce

noahgod

aileler ile olsa olmazmı

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Olmaz çünkü "aile" demek "family".

3 yıl önce

EnesMert18

Tabi Türkçe yazabilirsin istersen

6 gün önce

WildeDance

ses berbat!!!!!!! with i berbat cikariyor duzeltiniz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

buradan yazmanız faydasız, "problem rapor et" butonunu kullanmalısınız

4 yıl önce

Ika
Ika

The sound is borky.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yes it really sounds strange. please report such problems:

  • click "Problem Rapor Et "
  • then choose "Ses kaydı doğru gözükmüyor."
4 yıl önce

ayse05

anne-babayla????

4 yıl önce

Havin705591

Kulübüme gelin Ad:Perfect Team Kod:KZMKKX

9 ay önce

Nesrinnal3

'With parents' de olur.

8 ay önce

yuxel15

Ailece olmaz mı?

5 ay önce

MEHMETKRAD2

Ebeveynleri ile yazdim kabul etmiyor dilbilgisi cahili

4 ay önce

aycan491008

Ebeveyleriyle birlikte yazdim kabul etmedi

3 ay önce

YusufGlero2

The eki olmak zorunda mı arkadaşlar?.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.