Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women drink water."

Çeviri:Kadınlar su içer.

4 yıl önce

39 Yorum


xponloq

woman ve women kelimelerinin söylenirkenki telafuz farkı nedir acaba?

4 yıl önce

ebrarebrar

Woman=kadın Women=kadınlar

3 yıl önce

MuhammetAr15

sagol

2 yıl önce

Nisaacar_

Teşekkür ederim kardeşim

11 ay önce

DRWatson40

Çok teşekkür ederim

7 ay önce

dogusercentik

a tekil e çoğul

4 yıl önce

ebrarebrar

Anladın

3 yıl önce

CavidHeimz

Women ve womin

4 yıl önce

behcet907933

Woman 1 kadın demek ama women 1'den fazla kadın yani birden çok demek.

1 yıl önce

pelinsu75857

Women düzensiz hali

1 ay önce

HasanDarin2

Woman tek bir kadın women ise birden fazla kadın demektir

6 gün önce

Bahtar

kadin olmasi gerekmez mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman-kadın

women-kadınlar

kelimelerin üzerinden ipucu da alabilirsin. şunlara göz atmanı tavsiye ederim:

4 yıl önce

hasansina80

Arkada az once ayni cumle cikti su icer dedim olmadi simdi suyu icer dedim gine olmadi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

lütfen the konusunu okuyun https://www.duolingo.com/comment/1646458

3 yıl önce

aysemelis2004

İyi de su yazınca suyu oluyor suyu yazınca su oluyor?

3 yıl önce

Mut1u

Telafuzu anlayamıyorum özellikle woman,women ve man,men ler karışıyor

3 yıl önce

keremalp

drinks değilde kadınlar su içer olmalı diyo ama kadın su içer olmalı doğru değilmi

3 yıl önce

eneseren4861

women derken (s) harfini sona koymalıydı

3 yıl önce

ayyld1
ayyld1

hata ladies kadınlar demek women çoğul değil

3 yıl önce

gketemuin

Lafim bitmeden en iyisi bunu atlayalim dedi. Cok ayip ama

3 yıl önce

asu99

nasıl kadınLAR oluyor womenS dememişki women demiş

2 yıl önce

IslamKaya

Bende bir anlam veremedim..

2 yıl önce

EdanurErdi3

Her defasinda ayni seyi soyluyorum ama kabul etmiyor yardimm

2 yıl önce

kumsal1231

Benimkini kabul etmedi

2 yıl önce

MieZ31

Mikrofon nasil kullaniliyor bir turlu geçemedim su bolumu :((

2 yıl önce

Satlmrekci

Mikrofon acilmiyor.

2 yıl önce

yasin181026

Woman kadın women kadınlar sanırım

2 yıl önce

Burcukorkmaz02

-lar ekini yazmadığım için yanlış saydı, haksızlık!!!

1 yıl önce

Ramazanemi3

Adam ingilizcesi ne

1 yıl önce

berkay902826

Womans kadinlar oluyor woman kadin oluyor yanlislik var.

1 yıl önce

ElifAcar449179

Çok sevdiğim bir uygulama

10 ay önce

Davr678472

Kadınlar

7 ay önce

ksafak

Iyi

6 ay önce

ksafak

The woman drink water

6 ay önce

CihanKarag2

The men eat , Adamlar yer anlamında . Fakat , The woman drink water ise kadınlar su içer diyor . İlk cümlede neden yerler değilde yer , burda içerler . Bunu anlamadım ...

5 ay önce

CihanKarag2

Özür dilerim yanlış izah ettim . İlk cümlede Adamlar yerler , çoğul . İkinci cümlede kadınlar su içer . İlk cümleye göre içerler olması gerekmiyor mu ?

5 ay önce

TugayGler4

Arkadaşlar hiç sınıf kodu bilen var mı?

1 ay önce

Begm872254

Sırayla kelimeler Türkçeye çevrilmeli

3 hafta önce