1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Çeviri:Kadınlar su içer.

January 25, 2014

74 Yorum


xponloq

woman ve women kelimelerinin söylenirkenki telafuz farkı nedir acaba?


ebrarebrar

Woman=kadın Women=kadınlar


Nisaacar_

Teşekkür ederim kardeşim


DoanMutlue

Bunu bilmiyordum tesekkurler


DRWatson40

Çok teşekkür ederim


ElifZeynep451807

Bilmiyodum ben sadece S takisi gelince oliyo saniyodum


sema8888

Bende öyle saniyodum yeni öğrendim


Ela664698

Teşekkür ederim


dogusercentik

a tekil e çoğul


behcet907933

Woman 1 kadın demek ama women 1'den fazla kadın yani birden çok demek.


HasanDarin2

Woman tek bir kadın women ise birden fazla kadın demektir


Davut1453Alemdar

Arkadas ne anlama geldigini sormuyor woman ve women ikiside agizdan cikarken ki ses tonu ve vurgulamadan bahsediyor.Farki nedir? Ayni ses vomın diye cikiyor


yamur689311

İşte böyle bunlar canim


hasansina80

Arkada az once ayni cumle cikti su icer dedim olmadi simdi suyu icer dedim gine olmadi


Mut1u

Telafuzu anlayamıyorum özellikle woman,women ve man,men ler karışıyor


aysemelis2004

İyi de su yazınca suyu oluyor suyu yazınca su oluyor?


AbelWhiterose

'the' varsa suyu olur


keremalp

drinks değilde kadınlar su içer olmalı diyo ama kadın su içer olmalı doğru değilmi


ayyld1

hata ladies kadınlar demek women çoğul değil


gketemuin

Lafim bitmeden en iyisi bunu atlayalim dedi. Cok ayip ama


asu99

nasıl kadınLAR oluyor womenS dememişki women demiş


IslamKaya

Bende bir anlam veremedim..


MeryemSena658175

Woman sözcüğün çoğulu womendir zaten s takısına gerek yok


EdanurErdi3

Her defasinda ayni seyi soyluyorum ama kabul etmiyor yardimm


kumsal1231

Benimkini kabul etmedi


MieZ31

Mikrofon nasil kullaniliyor bir turlu geçemedim su bolumu :((


Satlmrekci

Mikrofon acilmiyor.


yasin181026

Woman kadın women kadınlar sanırım


Burcu002

-lar ekini yazmadığım için yanlış saydı, haksızlık!!!


Ramazanemi3

Adam ingilizcesi ne


berkay902826

Womans kadinlar oluyor woman kadin oluyor yanlislik var.


ElifAcar449179

Çok sevdiğim bir uygulama


arrrrmut.com

The woman drink water


CihanKarag2

The men eat , Adamlar yer anlamında . Fakat , The woman drink water ise kadınlar su içer diyor . İlk cümlede neden yerler değilde yer , burda içerler . Bunu anlamadım ...


CihanKarag2

Özür dilerim yanlış izah ettim . İlk cümlede Adamlar yerler , çoğul . İkinci cümlede kadınlar su içer . İlk cümleye göre içerler olması gerekmiyor mu ?


TugayGler4

Arkadaşlar hiç sınıf kodu bilen var mı?


BgmORK

Sırayla kelimeler Türkçeye çevrilmeli


cross781

women zaten kadınlar demek


Trkan522329

Suyu icer ve ya su icer ne fark varki?


eyll732788

Woman =kadın. Women=kadınlar
Woman tek kadın women ise birden çok kadındır


Nesliah796728

Kadin su icer olmasi gerek miyir mu


GizemGrbz9

Women =kadın burda womens yazmasi gerekmi yomu


cross781

women kadınlar demek


Davut1453Alemdar

Anlamadigim konu şu ki woman ve women ikiside womın diye okunuyor


Sekolim

-e -a hali nedeniyle yanlış yaptınız uyarısı çok canımısı sıkıyor, tabi kural neyse doğru olan odur. The varsa suyu the yoksa su içer...sonuç olarak ikisi de aynı anlama gelmiyor mu? İngilizce garip bir dil.


Bilaldemirbd

The women drink water " kadın su içer" degil mi burada kadinlar su icer diyor


Yavuz815495

Bende kadınlar su içer diyorum ama hata veriyor?


cemre91372

'Ler 'lar için s eki gerekmiyormu?


Mustafab42

arkadaşlar the eki ''yi-yu'' anlamımı getiriyor yani The woman drink the water deseydi su içer yerine suyu içermi oluyor?


ElifSar2957

Doğru yazmama rağmen uygulama neden yanlış olduğunu inatla söylüyor anlamadım


Tugba530270

The kullanımı sorum lütfen cevaplayın The women drink water dedik bunda kabul etti önceki alıştırmada The men drink water yazınca kabul etmedi(the gelmesi gerekiyormuş) neye göre the koyuyoruz anlamadım


Hamide119680

women _ kadın womens- kadınlar


Hanneslam

The neden kullanilmiski


ilkay89449

Teşekkür ederim


Hakti26

Women çoğulsa niye "the" kullanıldı. Normalde the nesneyi belirtmek için yani öznel olanlara olmuyor muydu


Emed-T.C.

Bu etkinlikleri hiç sevmiyom


smail669994

WomAn kadın WomEn kandınlar olarak kabul ediliyo


FatmaApayd3

Cevap kadınlar su içer söylüyorum ama anlamıyo sabahtan beri bununla uğraşıyorum


Gizem525694

Konuşurken üstüne basılı tutmamız mı gerekiyor ben yapamıyorum


tuna_ayvaz

kadınlar olması için s takısı gelmesi gerekmiyor mu ?


EmirCan956600

Uygulama çok güzel

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.