"The women drink water."

Çeviri:Kadınlar su içer.

4 yıl önce

56 Yorum


xponloq

woman ve women kelimelerinin söylenirkenki telafuz farkı nedir acaba?

4 yıl önce

ebrarebrar

Woman=kadın Women=kadınlar

4 yıl önce

Nisaacar_

Teşekkür ederim kardeşim

1 yıl önce

DRWatson40

Çok teşekkür ederim

11 ay önce

MuhammetAr15

sagol

3 yıl önce

dogusercentik

a tekil e çoğul

4 yıl önce

behcet907933

Woman 1 kadın demek ama women 1'den fazla kadın yani birden çok demek.

1 yıl önce

HasanDarin2

Woman tek bir kadın women ise birden fazla kadın demektir

4 ay önce

ebrarebrar

Anladın

4 yıl önce

Burhan825798

B

2 ay önce

CavidHeimz

Women ve womin

4 yıl önce

pelinsu75857

Women düzensiz hali

4 ay önce

aysemelis2004

İyi de su yazınca suyu oluyor suyu yazınca su oluyor?

4 yıl önce

Bahtar

kadin olmasi gerekmez mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman-kadın

women-kadınlar

kelimelerin üzerinden ipucu da alabilirsin. şunlara göz atmanı tavsiye ederim:

4 yıl önce

sezin1415

The dan dolayi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır "the" nın çoğullukla bir ilgisi yok, women kadınlar demek zaten

4 yıl önce

hasansina80

Arkada az once ayni cumle cikti su icer dedim olmadi simdi suyu icer dedim gine olmadi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

lütfen the konusunu okuyun https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

Mut1u

Telafuzu anlayamıyorum özellikle woman,women ve man,men ler karışıyor

4 yıl önce

keremalp

drinks değilde kadınlar su içer olmalı diyo ama kadın su içer olmalı doğru değilmi

4 yıl önce

eneseren4861

women derken (s) harfini sona koymalıydı

3 yıl önce

ayyld1
ayyld1

hata ladies kadınlar demek women çoğul değil

3 yıl önce

gketemuin

Lafim bitmeden en iyisi bunu atlayalim dedi. Cok ayip ama

3 yıl önce

asu99

nasıl kadınLAR oluyor womenS dememişki women demiş

3 yıl önce

IslamKaya

Bende bir anlam veremedim..

2 yıl önce

MeryemSena658175

Woman sözcüğün çoğulu womendir zaten s takısına gerek yok

3 ay önce

EdanurErdi3

Her defasinda ayni seyi soyluyorum ama kabul etmiyor yardimm

2 yıl önce

kumsal1231

Benimkini kabul etmedi

2 yıl önce

MieZ31

Mikrofon nasil kullaniliyor bir turlu geçemedim su bolumu :((

2 yıl önce

Satlmrekci

Mikrofon acilmiyor.

2 yıl önce

yasin181026

Woman kadın women kadınlar sanırım

2 yıl önce

Burcukorkmaz02

-lar ekini yazmadığım için yanlış saydı, haksızlık!!!

2 yıl önce

Ramazanemi3

Adam ingilizcesi ne

1 yıl önce

berkay902826

Womans kadinlar oluyor woman kadin oluyor yanlislik var.

1 yıl önce

ElifAcar449179

Çok sevdiğim bir uygulama

1 yıl önce

Davr678472

Kadınlar

11 ay önce

ksafak

Iyi

10 ay önce

ksafak

The woman drink water

10 ay önce

CihanKarag2

The men eat , Adamlar yer anlamında . Fakat , The woman drink water ise kadınlar su içer diyor . İlk cümlede neden yerler değilde yer , burda içerler . Bunu anlamadım ...

9 ay önce

CihanKarag2

Özür dilerim yanlış izah ettim . İlk cümlede Adamlar yerler , çoğul . İkinci cümlede kadınlar su içer . İlk cümleye göre içerler olması gerekmiyor mu ?

9 ay önce

TugayGler4

Arkadaşlar hiç sınıf kodu bilen var mı?

4 ay önce

BgmORK

Sırayla kelimeler Türkçeye çevrilmeli

4 ay önce

arzu1554

Womens olmalı

2 ay önce

Trkan522329

Suyu icer ve ya su icer ne fark varki?

2 hafta önce

louis.vang
louis.vang

the women drink water = kadinlar suYU icer ??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the women drink the water = kadınlar suyu içer

4 yıl önce

fadly.aydi

Soyleyiste cikan ses ayni.woman .women.

4 yıl önce

judo06

Women=kadınlar oluyor ama neden (I don't understand)

4 yıl önce

AleynaApak1

Bazı kelimeler ingilizcede -s takısı almadan çoğul olabiliyor . Dil karmaşık biraz :)

1 yıl önce

Bozokluzade

kadın-lar eki alıyorsa eğer bayan-lar olarak da kullanılabilmeli. Ama hatalı saydı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kadın kelimesini kullanmaktan çekinmeyelim. "bayan" aslında bir hitap şekli olarak (Miss gibi) ortaya çıkmış olup milletimiz kadın kelimesini kullanmayı ayıp sandığı için kadın yerine kullanılmaya başladı. "woman"ın en doğru çevirisi "kadın"dır.

4 yıl önce

Bozokluzade

Net yazık ki size katılmıyorum. Man kelimesinin tam karşılığı eğer adam olarak yorumlanıyor ise woman kesinlikle kadın değil bayan dır. Çok bilmişlik taslamak gibi olmasın lütfen yanlış anlamayın. He she it gibi zamirler ise daha açık olan erkek, kadın ve 3.tekil gösterilebilen canlıları temsil etmektedir. Naçizhane yorumumdur.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu kelimelerin karşılıkları şöyle adam-kadın erkek-dişi bay-bayan

ekleyebiliriz zaman zaman ekledik zaten. ama bu tip cümlelerde "bayan" kullanılması gerçekten tuhaf. çünkü hayatta "baylar su içer" demezdik. eklemeylim diye demiyorum yani, sadece kaygımı belirtmek istedim.

4 yıl önce

tekbiroto

Kadın sanki biraz daha kaba gini geliyo,sanırım bayan daha kibar ve hoş durduğu için genelde bayan kullanıyoz:)

4 yıl önce

ZeynepYoru

Ne alaka

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.