1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Çeviri:Kadınlar su içer.

January 25, 2014

67 Yorum


xponloq

woman ve women kelimelerinin söylenirkenki telafuz farkı nedir acaba?

February 27, 2014

ebrarebrar

Woman=kadın Women=kadınlar

September 20, 2014

Nisaacar_

Teşekkür ederim kardeşim

August 29, 2017

DRWatson40

Çok teşekkür ederim

January 7, 2018

MuhammetAr15

sagol

September 26, 2015

DoanMutlue

Bunu bilmiyordum tesekkurler

January 15, 2019

ElifZeynep451807

Aynen

June 17, 2019

Ela664698

Teşekkür ederim

February 25, 2019

ElifZeynep451807

Bilmiyodum ben sadece S takisi gelince oliyo saniyodum

June 17, 2019

dogusercentik

a tekil e çoğul

July 1, 2014

behcet907933

Woman 1 kadın demek ama women 1'den fazla kadın yani birden çok demek.

May 8, 2017

cross781

doğru

December 30, 2018

HasanDarin2

Woman tek bir kadın women ise birden fazla kadın demektir

August 12, 2018

ebrarebrar

Anladın

September 20, 2014

Davut1453Alemdar

Arkadas ne anlama geldigini sormuyor woman ve women ikiside agizdan cikarken ki ses tonu ve vurgulamadan bahsediyor.Farki nedir? Ayni ses vomın diye cikiyor

January 19, 2019

Burhan825798

B

October 2, 2018

onur66935

Nediyon

January 10, 2019

AliAkmerca

Bence aynı

February 15, 2019

sude.cam

Fark yok kardesim:)

June 21, 2019

gketemuin

Lafim bitmeden en iyisi bunu atlayalim dedi. Cok ayip ama

July 23, 2015

Bahtar

kadin olmasi gerekmez mi

January 25, 2014

Selcen_Ozturk

woman-kadın

women-kadınlar

kelimelerin üzerinden ipucu da alabilirsin. şunlara göz atmanı tavsiye ederim:

January 25, 2014

hasansina80

Arkada az once ayni cumle cikti su icer dedim olmadi simdi suyu icer dedim gine olmadi

September 11, 2014

Mut1u

Telafuzu anlayamıyorum özellikle woman,women ve man,men ler karışıyor

September 15, 2014

aysemelis2004

İyi de su yazınca suyu oluyor suyu yazınca su oluyor?

September 25, 2014

Abdurrahma87863

'the' varsa suyu olur

January 23, 2019

keremalp

drinks değilde kadınlar su içer olmalı diyo ama kadın su içer olmalı doğru değilmi

September 28, 2014

eneseren4861

women derken (s) harfini sona koymalıydı

March 26, 2015

ayyld1

hata ladies kadınlar demek women çoğul değil

April 17, 2015

asu99

nasıl kadınLAR oluyor womenS dememişki women demiş

December 13, 2015

IslamKaya

Bende bir anlam veremedim..

January 4, 2016

MeryemSena658175

Woman sözcüğün çoğulu womendir zaten s takısına gerek yok

September 3, 2018

EdanurErdi3

Her defasinda ayni seyi soyluyorum ama kabul etmiyor yardimm

February 1, 2016

kumsal1231

Benimkini kabul etmedi

February 27, 2016

MieZ31

Mikrofon nasil kullaniliyor bir turlu geçemedim su bolumu :((

March 1, 2016

Satlmrekci

Mikrofon acilmiyor.

March 19, 2016

yasin181026

Woman kadın women kadınlar sanırım

March 19, 2016

Burcu002

-lar ekini yazmadığım için yanlış saydı, haksızlık!!!

October 24, 2016

Ramazanemi3

Adam ingilizcesi ne

March 16, 2017

cross781

man

December 30, 2018

berkay902826

Womans kadinlar oluyor woman kadin oluyor yanlislik var.

June 22, 2017

ElifAcar449179

Çok sevdiğim bir uygulama

October 12, 2017

Davr678472

Kadınlar

December 19, 2017

arrrrmut.com

Iyi

January 29, 2018

arrrrmut.com

The woman drink water

January 29, 2018

CihanKarag2

The men eat , Adamlar yer anlamında . Fakat , The woman drink water ise kadınlar su içer diyor . İlk cümlede neden yerler değilde yer , burda içerler . Bunu anlamadım ...

February 22, 2018

CihanKarag2

Özür dilerim yanlış izah ettim . İlk cümlede Adamlar yerler , çoğul . İkinci cümlede kadınlar su içer . İlk cümleye göre içerler olması gerekmiyor mu ?

February 22, 2018

TugayGler4

Arkadaşlar hiç sınıf kodu bilen var mı?

July 16, 2018

BgmORK

Sırayla kelimeler Türkçeye çevrilmeli

July 26, 2018

arzu1554

Womens olmalı

September 27, 2018

cross781

women zaten kadınlar demek

December 30, 2018

Trkan522329

Suyu icer ve ya su icer ne fark varki?

November 23, 2018

eyll732788

Woman =kadın. Women=kadınlar
Woman tek kadın women ise birden çok kadındır

December 15, 2018

Nesliah796728

Kadin su icer olmasi gerek miyir mu

December 19, 2018

cross781

hayır

December 30, 2018

GizemGrbz9

Women =kadın burda womens yazmasi gerekmi yomu

December 28, 2018

cross781

women kadınlar demek

December 30, 2018

Davut1453Alemdar

Anlamadigim konu şu ki woman ve women ikiside womın diye okunuyor

January 19, 2019

KrmGkl1

Sakatsinki

January 21, 2019

Sekolim

-e -a hali nedeniyle yanlış yaptınız uyarısı çok canımısı sıkıyor, tabi kural neyse doğru olan odur. The varsa suyu the yoksa su içer...sonuç olarak ikisi de aynı anlama gelmiyor mu? İngilizce garip bir dil.

January 23, 2019

BilalHamza5

The women drink water " kadın su içer" degil mi burada kadinlar su icer diyor

February 3, 2019

Yavuz815495

Bende kadınlar su içer diyorum ama hata veriyor?

February 19, 2019

cemre91372

'Ler 'lar için s eki gerekmiyormu?

February 25, 2019

Mustafab42

arkadaşlar the eki ''yi-yu'' anlamımı getiriyor yani The woman drink the water deseydi su içer yerine suyu içermi oluyor?

March 6, 2019

NurcanGney

Vay

March 27, 2019

ElifSar2957

Doğru yazmama rağmen uygulama neden yanlış olduğunu inatla söylüyor anlamadım

August 28, 2019

Tugba530270

The kullanımı sorum lütfen cevaplayın The women drink water dedik bunda kabul etti önceki alıştırmada The men drink water yazınca kabul etmedi(the gelmesi gerekiyormuş) neye göre the koyuyoruz anlamadım

September 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.