Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du bringst den Apfel."

Çeviri:Sen elmayı getiriyorsun.

2 yıl önce

6 Yorum


siyam39
siyam39

Hem geniş hem şimdiki zaman olabiliyordu öyle değil mi?

"Sen elmayı getirirsin." cümlesi niçin kabul görmedi anlamadım.

2 yıl önce

salimemrey

"den" nasıl bir anlam katıyor

2 yıl önce

ysnbsgl

Artikeli der olduğu için bir şeyi ifade ederken elmayı derken der, den olur. Belirtme durumu Akkusasitiv (i) hali oluyor.

10 ay önce

sabiha675459

Elma getiriyorsun da kabul edilmeli.

1 yıl önce

ysnbsgl

Evet bence de

10 ay önce

tattaret

der apfel demiyor ki ama den apfel dediği için elmayı oluyor.

3 hafta önce