Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du bringst den Apfel."

Çeviri:Sen elmayı getiriyorsun.

2 yıl önce

5 Yorum


siyam-39

Hem geniş hem şimdiki zaman olabiliyordu öyle değil mi?

"Sen elmayı getirirsin." cümlesi niçin kabul görmedi anlamadım.

2 yıl önce

salimemrey

"den" nasıl bir anlam katıyor

1 yıl önce

ysnbsgl

Artikeli der olduğu için bir şeyi ifade ederken elmayı derken der, den olur. Belirtme durumu Akkusasitiv (i) hali oluyor.

8 ay önce

sabiha675459

Elma getiriyorsun da kabul edilmeli.

1 yıl önce

ysnbsgl

Evet bence de

8 ay önce