"Thishoteldoesnotservelunch."

Переклад:Цей готель не подає обіди.

2 роки тому

7 коментарів


Velori

Слово - Lunch перекладається не тільки як обід. Вже досить давно в нашу буденність ввійшов запозичений термін ланч. Який ми широко застосовуємо. Тим більше, що існує слово - Dinner.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Насправді "dinner" - вечеря, а не обід. Річ у тім, що нас зовсім неправильно навчали в школі щодо цього терміну. Від початку помилка вкралася в наші підручники англ. мови і, зрозуміло, що вчителі навчали нас так само. Самі ж прийоми їжі у британців виглядають наступним чином:

Breakfast - сніданок. Brunch - пізній сніданок. Застосовується, коли снідати вже пізно, а обідати занадто рано. Lunch - обід. Dinner - вечеря. Зазвичай це останній прийом їжі за день, не рахуючи, звичайно, вечірнього чаю. Supper - пізня вечеря.

Є ще одна відмінність між "dinner" і "supper". Іноді британці використовують їх, як взаємозамінні слова, що позначають «вечерю». Однак «dinner» може бути більш щільним і урочистим прийомом їжі (тобто dinner - це званий «обід» в якомусь пафосному закладі). А «supper» означає скромну, легку вечерю.

Ще один прийом їжі позначається словом «tea». Відповідно до досліджень, представники вищого класу серед англійців, мають на увазі «afternoon tea», який п'ють приблизно о 4 годині дня. Представники ж робочого класу, можуть мати на увазі вечерю, називаючи її «tea».

2 роки тому

gtc2015
gtc2015

О 4-й годині? Не five o'clock?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ой, дякую, що нагадали! :) Я дійсно пропустила чаювання "five o'clock". Проте згадане мною чаювання приблизно о 16й годині теж має місце - його п'ють як раз між чаюванням під час ланчу та основним чаюванням о 17.00 :) (http://ukr.segodnya.ua/life/food/ustraivaem-angliyskoe-chaepitie-po-vsem-pravilam-561600.html)

2 роки тому

gtc2015
gtc2015

Висновок: англійці багато п'ють! :))))

ПС
І за лінком це підтверджується... :)

2 роки тому

Ingvar65101

А в нас їдять та закусюють )))

1 рік тому

bat42380

чому не сприймає однину? обід а не обіди? це ж дослівно перекладається?

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.