Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkekler"

Çeviri:Die Männer

2 yıl önce

12 Yorum


ebtokatli

Männer niye büyüktür?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Almancada butun isimler buyuk harfle baslar

2 yıl önce

ebtokatli

Teşekkürler

2 yıl önce

sla32846

Neden küçük olsun

11 ay önce

pokeeskaya

Der erkek - die disi - das cInssiz degil mi beynim dolandi :D

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bütün çoğulların artikeli die

1 yıl önce

Altun822890

Çok guzell

1 yıl önce

MayaAli9

Bir tane: Der Junge . Iki tane: Die Jungs

1 yıl önce

sla32846

A nın üstünde niye nokta var

11 ay önce

Ahmet713901

Diwg

3 ay önce

Ahmet713901

Dwhrededglşkbdffddghıllftthığükııyrqsfzxswefhhhhıugfdeht Bgefgnnndtoo Fvfcfffgjvdcmfmbgf SazznbxQwrjjbcddglişişkv

3 ay önce

humetin

der Mann - die Männer (Belirli Artikel ). Adamlar... Hangi adamlar (belirsiz - ein Mann-Männer ) ? Örneğin "para kazanan" adamlar (belirli) - Männer, die Geld verdienen, bezahlen die Rechnung. (Para kazanan adamlar faturayı öder)(öderler).

1 hafta önce