"Erkekler"

Çeviri:Die Männer

May 28, 2016

12 Yorum


ebtokatli

Männer niye büyüktür?

May 28, 2016

Selcen_Ozturk

Almancada butun isimler buyuk harfle baslar

May 29, 2016

ebtokatli

Teşekkürler

May 29, 2016

pokeeskaya

Der erkek - die disi - das cInssiz degil mi beynim dolandi :D

September 24, 2016

Selcen_Ozturk

bütün çoğulların artikeli die

September 24, 2016

Altun822890

Çok guzell

October 13, 2016

MayaAli9

Bir tane: Der Junge . Iki tane: Die Jungs

December 25, 2016

humetin

der Mann - die Männer (Belirli Artikel ). Adamlar... Hangi adamlar (belirsiz - ein Mann-Männer ) ? Örneğin "para kazanan" adamlar (belirli) - Männer, die Geld verdienen, bezahlen die Rechnung. (Para kazanan adamlar faturayı öder)(öderler).

August 6, 2018

sla32846

A nın üstünde niye nokta var

August 29, 2017

S.DreamLight

Almanca'nın harf yapısı. Genellikle "ae" diye okutur.

August 7, 2019

Ahmet713901

Diwg

April 24, 2018

Ahmet713901

Dwhrededglşkbdffddghıllftthığükııyrqsfzxswefhhhhıugfdeht Bgefgnnndtoo Fvfcfffgjvdcmfmbgf SazznbxQwrjjbcddglişişkv

April 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.