1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Erkekler"

"Erkekler"

Çeviri:Die Männer

May 28, 2016

13 Yorum


pokeeskaya

Der erkek - die disi - das cInssiz degil mi beynim dolandi :D


Selcen_Ozturk

bütün çoğulların artikeli die


humetin

der Mann - die Männer (Belirli Artikel ). Adamlar... Hangi adamlar (belirsiz - ein Mann-Männer ) ? Örneğin "para kazanan" adamlar (belirli) - Männer, die Geld verdienen, bezahlen die Rechnung. (Para kazanan adamlar faturayı öder)(öderler).


ebtokatli

Männer niye büyüktür?


Selcen_Ozturk

Almancada butun isimler buyuk harfle baslar


MayaAli9

Bir tane: Der Junge . Iki tane: Die Jungs


Berfin137

Männer zaten erkekler değil mi die niye var?


Severus22099

Çoğul her kelimenin başına die gelir. Artikel ve kelime bir bütündür.


MertYazc12

Bi diyoki manner erkekler sonra die manner adamlar tekrar die manner erkekler


feray918426

die dişil için kullanılmıyor muydu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.