"Onlar erkek."

Çeviri:Sie sind Männer.

May 28, 2016

8 Yorum


ebtokatli

"Männer" ve "mann" aynı anlama gelmez mi?

May 28, 2016

Selcen_Ozturk

ilki erkekler, ikincisi erkek.

May 29, 2016

karatut78

onlar erkek sorusun cvb sie sind mann degilmi

September 27, 2016

ICouldntFind

Mann erkek männer erkekler demek ama turkcede çoğul şahıs kullanıldığında çoğul eki kullanılmadığından dolayı onlar erkek diye çevrilir ama almanca'da onlar erkekler anlamında kullanılır

March 21, 2019

karatut78

onlar erkek sorusun cvb sie sind mann degilmi

September 27, 2016

Duygu513000

Sie onlar yani çoğul anlama geldiği için erkek yerine erkekler demeliyiz Sie sind männen olmalı

June 26, 2019

SerdalGl

"Männer" için die article'ı kullanmamız gerekmiyor mu ?

October 6, 2018

MuzafferYl15

Ihr seid die manner / neden kabul edilmedi sizce?

July 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.