"Onlar erkek."

Çeviri:Sie sind Männer.

2 yıl önce

6 Yorum


karatut78

onlar erkek sorusun cvb sie sind mann degilmi

2 yıl önce

ebtokatli

"Männer" ve "mann" aynı anlama gelmez mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ilki erkekler, ikincisi erkek.

2 yıl önce

karatut78

onlar erkek sorusun cvb sie sind mann degilmi

2 yıl önce

SerdalGl

"Männer" için die article'ı kullanmamız gerekmiyor mu ?

3 ay önce

eminegven5

manner okunuşunu yapamıyorum

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.