1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Man braucht Wasser."

"Man braucht Wasser."

Çeviri:İnsanın suya ihtiyacı vardır.

May 28, 2016

8 Yorum


siyam39

"Mensch" yerine buradaki gibi "Man" kullanabilir miyiz günlük hayatta?

May 28, 2016

Eluvian_

Eğer "ein" ile kullanılacaksa sanırım evet.

  • Ein Mensch braucht Wasser.
  • Man braucht Wasser.

"Man", edilgen yapıda kullanıldığı gibi aynı zamanda genel olarak "o", 3. tekil şahıs, demek.

  • "Man braucht Wasser." = "Suya ihtiyaç duyulur." (edilgen)
January 28, 2017

Esmanur155237

Aynen

September 8, 2017

mary349425

Hhe

February 14, 2019

KaganYigitoglu

Mann'ı açıklar mısınız.

November 24, 2016

Eluvian_

"Mann" = "Adam" ya da "erkek", "Man" ya da "Mensch" = "insan"

January 28, 2017

ilhan373143

"Muhtaçtır" ve ihtiyacı var %100 aynı anlamdadır.

January 27, 2017

Eluvian_

Kesinlikle, cümlenizi rapor etmemişsiniz ama burada gördüğüm için ekledim. Çok teşekkürler!

January 28, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.