"Man braucht Wasser."

Çeviri:İnsanın suya ihtiyacı vardır.

2 yıl önce

8 Yorum


siyam39
siyam39

"Mensch" yerine buradaki gibi "Man" kullanabilir miyiz günlük hayatta?

2 yıl önce

Eluvian_

Eğer "ein" ile kullanılacaksa sanırım evet.

  • Ein Mensch braucht Wasser.
  • Man braucht Wasser.

"Man", edilgen yapıda kullanıldığı gibi aynı zamanda genel olarak "o", 3. tekil şahıs, demek.

  • "Man braucht Wasser." = "Suya ihtiyaç duyulur." (edilgen)
1 yıl önce

Esmanur155237

Aynen

1 yıl önce

KaganYigitoglu

Mann'ı açıklar mısınız.

1 yıl önce

Eluvian_

"Mann" = "Adam" ya da "erkek", "Man" ya da "Mensch" = "insan"

1 yıl önce

ilhan373143

"Muhtaçtır" ve ihtiyacı var %100 aynı anlamdadır.

1 yıl önce

Eluvian_

Kesinlikle, cümlenizi rapor etmemişsiniz ama burada gördüğüm için ekledim. Çok teşekkürler!

1 yıl önce

szryxl
szryxl

İnsana su lazım. Şeklinde çevirsek yanlış kabul ediyor. Neden acaba?

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.