1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The birds eat the fruit."

"The birds eat the fruit."

Traducere:Păsările mănâncă fructul.

May 28, 2016

11 comentarii


ionut835232

Nu pot sa pronunt aceasta propozitie ma ajuta cineva?


PetreaDelia

Pasarile mananca fructul.


ClaudiuTru1

De ce mi-a punctat corect din moment ce am raspuns fructele in loc de fructul? :/


NuMaiSuntN

Am senzația că se traduce și „fructul” și „fructele”.


Gheorghe496236

Pronunția nu este clară


miriam548694

De ce nu se mai pune la plural fruits?


alessia2344

"fruits" nu se pune la prulal fiindca este deja un cuvant la prular. Nu pot fi doua cuvinte la plural într-o propozitie. Sper ca te-am ajutat : )


Olguta71

Alo! A zis fruits!


mariusstra

Cand dai pe rapid zice 'fruit' si cand dai pe încet zice 'fruits' , am pus fruits si mi.a dat ca am gresit


Theeodoree

Se aude aaaaa in loc de the !!!!


Theeodoree

A in loc de the se aude

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.