"Wedidnotusetodrinkcoffee."

Tłumaczenie:Kiedyś nie piliśmy kawy.

4 lata temu

12 komentarzy


Erik787431

This sentence is so clunky in English. If we said this it would be "used to" but still there are better ways of saying this. "We are not in the habit of drinking coffee" perhaps or here in the south (US) we might say "We used not to drink coffee". I would understand the later but it is seldom used. The Polish translation doesn't convey that meaning to me as well. https://www.merriam-webster.com/words-at-play/is-it-used-to-or-use-to

7 miesięcy temu

Gosia26

My nie zwyklismy do picia kawy??? a cóż to za konstrukcja, bo raczej to nie z polskiego.

4 lata temu

Iga521014

Napisałam : nie mieliśmy w zwyczaju pić kawy. Dlaczego nie zaliczyło?

3 miesiące temu

MateuszPal11

Tak samo napisalem.

3 miesiące temu

sebe13
sebe13

A nie : Nie zwykliśmy pijać kawy ? konstrukcja used to itp ?

4 lata temu

kajoshi

"Used to" odnosi się do czynności powtarzanej cyklicznie w przeszłości. Nie mu tu jakiejś dyrektywy tłumaczeniowej o treści: "zawsze przetłumaczone będzie to jako "zwykliśmy"".

4 lata temu

sebe13
sebe13

Zrozumiałem, dziękuję za odpowiedź.

4 lata temu

zygfryd.ku

Napisałem we did not used to drink coffee I mi nie uznało. Why?

4 lata temu

Jzef16

Jeżeli jest did - to piszemy w czasie terażniejszym - use

5 miesięcy temu

Zimowski
ZimowskiPlus

Czy przywyknąc i przyzwyczaić się są synonimami?

2 lata temu

MateuszPal11

Kiedyś to się chyba tlumaczy jako once? Albo sometimes?

3 miesiące temu

Tee20001

Powinno uznać" nie używaliśmy do picia kawy". Tłumaczenie z duolingo jest conajmniej nie zrozumiałe. Skąd to "Kiedyś"?

2 tygodnie temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.