1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I miss my country."

"I miss my country."

Překlad:Chybí mi má země.

May 29, 2016

15 komentářů


AntoninV8

A proč nejde Má země mi chybí.?


potaja

Neuznalo mně to jiný tvar zájmene "já": Chybí mně má země.


Voyta
Mod

Díky za upozornění, přidáno.


mgoscik

chybý mi venkov


kacenka9

venkov ma VZDY urcity clen THE Country


JanaJanky

Neuznalo mi to Chybi mi ma zeme bez diakritiky, i kdyz jine preklady ano


katka793672

stýská se mi po vlasti- proč to neprošlo? vlast je má zem, proč je správně jen po MÉ vlasti? ,když vlast mám jen mou?


kacenka9

protoze 'vlast' ma vlastni anglicky ekvivalent 'homeland, motherland'


katka793672

proč to tedy uzná vlast? a nechce to tedy po mé zemi?


DanaDukova

opravdu to neznamená stýská se mi? jak se tedy řekne stýská?


ValaCZE

Znamená to i stýská se mi.


HanaKrizov

Proč to tedy neuzná: Stýská se mi po mojí zemi. ?


Ludek171002

A proč nemůže být: Chybí mi má země.


gabriela482146

"Moje země mně chybí" je NAPROSTO TOTÉŹ, jako "Chybí mi má země". Moje=má, mně=mi. Zase je duolingo nepružné!!!!!!!!!!!!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.