Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I miss my country."

Překlad:Chybí mi má země.

před 2 roky

15 komentářů


AntoninV8

A proč nejde Má země mi chybí.?

před 2 roky

potaja

Neuznalo mně to jiný tvar zájmene "já": Chybí mně má země.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Díky za upozornění, přidáno.

před 2 roky

Bohusek267

"Stýská se mi po své zemi." Tuto větu mně to neuznalo, proč? V češtině na rozdíl od agličtiny máme přivlastňovací zájmeno.

před 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Když chcete použít přivlastňovací zájmeno, tak v téhle větě je to pro "my" zájmeno mé/mojí, nikoli své.

před 1 rokem

mgoscik

chybý mi venkov

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

venkov ma VZDY urcity clen THE Country

před 1 rokem

JanaJanky

Neuznalo mi to Chybi mi ma zeme bez diakritiky, i kdyz jine preklady ano

před 1 rokem

katka793672

stýská se mi po vlasti- proč to neprošlo? vlast je má zem, proč je správně jen po MÉ vlasti? ,když vlast mám jen mou?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze 'vlast' ma vlastni anglicky ekvivalent 'homeland, motherland'

před 1 rokem

katka793672

proč to tedy uzná vlast? a nechce to tedy po mé zemi?

před 1 rokem

DanaDukova

opravdu to neznamená stýská se mi? jak se tedy řekne stýská?

před 10 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Znamená to i stýská se mi.

před 9 měsíci

HanaKrizov

Proč to tedy neuzná: Stýská se mi po mojí zemi. ?

před 7 měsíci