1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Mutfakta az tabak var."

"Mutfakta az tabak var."

Çeviri:Die Küche hat wenige Teller.

May 29, 2016

5 Yorum


Diana.888

"In der Küche gibt es wenige Teller" daha doğru. Bu çeviri Almanca´da biraz tuhaf...


alibektas34

Kabul ediliyor. Alternatif olarak eklenmiş sanırım.


perihan85

Tellerin artikeli der'dir. Haben fiili her zaman akkusativle kullanilir. Die Küche hat wenigen Teller Olmasi gerekmiyor mu?


AsmKeskin1

"Mutfağın az tabağı var" demiyor ki. Neden "Es gibt wenige Teller in die Küche" kabul edilmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.