Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Já ti nabízím talíř ovoce."

Překlad:I offer you a plate of fruit.

před 2 roky

11 komentářů


Dewwie1

Vysvětlíte mi prosím někdo, proč je špatně ,,I am offering the plate of fruit to you''?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Není. Takovou variantu ve správných odpovědích máme.

před 2 roky

Maringa_CZ

Zaškrtla jsem obě dvě varianty " I offer you a plate of fruit. " + ",,I am offering the plate of fruit to you'', protože se mají zaškrtnout "všechny správné odpovědi" a vyhodnotilo mi to jako "špatně" a správný výsledek je jen ten první návrh.

před 1 rokem

Maringa_CZ

Omlouvám se, ten druhý návrh, který duolingo nabízelo a který jsem si myslela, že je správný je: " I am offering you an plate of fruit." Pak bych měla otázku, proč toto není překlad věty v zadání? Díky.

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

"An plate" není v AJ možné. Správně by bylo "a plate".

před 1 rokem

Maringa_CZ

No jasně! Děkuji.

před 1 rokem

MartaHanus

Proč je špatně: I offer you a plate of fruit Nabízím ti talíř ovoce. Nevidím nic, kde by bylo řečený, že to nedělá pravidelně.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Asi nechapu dotaz. "Nabízím ti talíř ovoce" bereme jako preklad na "I offer you a plate of fruit" a "I offer you a plate of fruit" jako preklad na "já ti nabízím talíř ovoce". V cem vidite problem?

před 2 roky

Martika510490

Zaškrtla jsem jakoby obě varianty, protože podle mě jsou dobře... Ale neuznalomi to a řeklo mi to, že správně je jen "I am offering you a plate of fruit"..

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Jak vidite nahore, "I offer you a plate of fruit" je hlavni preklad. Pokud duo to nebere poprosim o screenshot, protoze to by byla jasna softwareova chyba.

před 2 roky

Tereza924847

Já to dala a uznalo mi to.

před 9 měsíci