1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wer hat die höhere Leiter?"

"Wer hat die höhere Leiter?"

Çeviri:Kimdeki merdiven daha uzun?

May 30, 2016

8 Yorum


humetin

Daha uzun merdiveni olan kim? - Kimin merdiveni daha uzun?


Gluslu0

neden uzun höhere daha yüksek değil mi


SamiYildiz1

Kimde uzun merdiven var ?


Derya325678

Kimdeki merdiven daha yüksek niye kabul edilmiyor


sami143280

"Kimdeki merdiven daha yüksek?" Bu cevaba da yanlış diyor... Sizin cevabınız gibi olması için hohere yerine längere kullanılması lazım . Tamam anlıyorum merdiven uzun yada kısa olur ama siz "höhere" kelimesini kullanmışsınız...


Mesut931896

Daha uzun merdiven kimde? Olmalı


Bahadr542006

Ceviriyi yapan kisi kafa karistirmayi cok seviyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.