"Wer hat die höhere Leiter?"

Çeviri:Kimdeki merdiven daha uzun?

May 30, 2016

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

ozlyr

"merdiven" kelimesi "merdivan" olarak yazılmış. "daha uzun olan merdiven kimde" cümlesi kabul edilmiyor.

May 30, 2016

humetin

Daha uzun merdiveni olan kim? - Kimin merdiveni daha uzun?

April 12, 2018

Gluslu0

neden uzun höhere daha yüksek değil mi

June 14, 2018

SamiYildiz1

Kimde uzun merdiven var ?

October 31, 2018

Derya325678

Kimdeki merdiven daha yüksek niye kabul edilmiyor

November 17, 2018

sami143280

"Kimdeki merdiven daha yüksek?" Bu cevaba da yanlış diyor... Sizin cevabınız gibi olması için hohere yerine längere kullanılması lazım . Tamam anlıyorum merdiven uzun yada kısa olur ama siz "höhere" kelimesini kullanmışsınız...

February 10, 2019

byrockche

Yorum yoqqq

February 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.