Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Мені треба купити марки."

Переклад:I need to buy stamps.

2 роки тому

2 коментарі


PXyP2

Чому після need стоїть частка to? Це ж модальне дієслово, після нього to- це помилка.

2 роки тому

Nordry
Nordry

"Need в англійській мові відрізняється від інших модальних дієслів тим, що може бути і достатнім (мати форми заперечення, питання і минулого часу), і недостатнім (мати тільки одну форму і вимагати після себе голий інфінітив, так званий “bare infinitive”). Як правило, недостатня форма використовується для вказівки на одноразову дію, а повна – на повторювану:

Need she go now? – Їй дійсно треба зараз йти?

Does he need to get up early every day? – Йому треба вставати рано кожен день?" (http://easy-english.com.ua/modal-verb-need/)

1 рік тому