Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"До цієї порції їжі включалось вино."

Переклад:The meal was including the wine.

2 роки тому

9 коментарів


Alexandr137527

Десь на іншій сторінці розробники 'з пєной' доводили, що food - це їжа, а от коли ПОРЦІЯ ЇЖІ, то це meal. Як би їм то визначитись нарешті

2 роки тому

Natalka..
Natalka..

meal - не порція, а щось, на зразок, "один прийом їжі" або комплект їжі (порцій), що в нього входять. Dinner is the main meal of the day.

Входило, а не включалось.

1 рік тому

Yurii_V

Можна посилання на словник, де "food" перекладається як "порція їжі"?

11 місяців тому

Mickael545

з якої радості wine стало потребувати THE? там десь було написано ЦЕ вино?

7 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Вино як назва речовини вживається без артикля. Але у випадку, коли йдеться про певну кількість вина в окремому посуді, артикль the вказує, що мається на увазі саме Це вино (порція вина), а не всяке.

3 місяці тому

gtc2015
gtc2015

Виглядає логічно та переконливо, але що тоді робити, наприклад, з цим: "My dinner includes wine and cheese."?
Думаю, тут просто звична (на жаль, поки що) недоробка модераторів.

1 місяць тому

Fb8U1
Fb8U1

Я б не судив так строго. Мова має багато можливостей. Можна сказати: "..включалось вино", або "...включався келих вина". У другому випадку потрібен артикль. Він означає не сам Келих, а те, що це певна кількість вина.

1 місяць тому

gtc2015
gtc2015

Я б теж не судив строго, але строго судять нас!
У цьому завданні без "the" категорично не приймається, а речення, що я написав - це інше завдання.
І кому вірити?

1 місяць тому

fish-key

те ж саме запитання

3 місяці тому