1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Dieses Haus hat viele Fenste…

"Dieses Haus hat viele Fenster."

Çeviri:Bu evin çok penceresi var.

May 30, 2016

12 Yorum


yamanbey

evde cok pencere var yazdim kabul etmedi bu yeterli olmazmi ?


MevlutMG

Dieses kelimesinin türkçe karşılığını kullanmadığınız için kabul etmemiş


berna67339

Decrik olsa olmaz mı


remcan77

çok yerine birçok kabul olur mu?


kavunkafa54

bu evin çok camı var


bugrather

bu evin pencereleri var diyip pencereyi çoğullaştıramaz mıyız acaba


humetin

.... die alle kaputt gegangen sind.


Yashar272714

bu evin pencereleri cok


hidayetfat

Bu evin çok penceresi var yanlış yaptım şuan çok kızgınım!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.