"Dieses Haus hat viele Fenster."

Çeviri:Bu evin çok penceresi var.

May 30, 2016

7 Yorum


yamanbey

evde cok pencere var yazdim kabul etmedi bu yeterli olmazmi ?

November 12, 2016

MevlutMG

Dieses kelimesinin türkçe karşılığını kullanmadığınız için kabul etmemiş

April 20, 2017

berna67339

Decrik olsa olmaz mı

May 17, 2019

kavunkafa54

bu evin çok camı var

May 30, 2016

bugrather

bu evin pencereleri var diyip pencereyi çoğullaştıramaz mıyız acaba

August 13, 2016

remcan77

çok yerine birçok kabul olur mu?

October 29, 2016

humetin

.... die alle kaputt gegangen sind.

November 2, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.