"Dieses Haus hat viele Fenster."

Çeviri:Bu evin çok penceresi var.

2 yıl önce

6 Yorum


yamanbey

evde cok pencere var yazdim kabul etmedi bu yeterli olmazmi ?

2 yıl önce

MevlutMG

Dieses kelimesinin türkçe karşılığını kullanmadığınız için kabul etmemiş

1 yıl önce

kavunkafa54

bu evin çok camı var

2 yıl önce

bugrather

bu evin pencereleri var diyip pencereyi çoğullaştıramaz mıyız acaba

2 yıl önce

remcan77

çok yerine birçok kabul olur mu?

2 yıl önce

humetin

.... die alle kaputt gegangen sind.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.