Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I drink and eat."

Μετάφραση:Πίνω και τρώω.

1
πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


tzole1925

Αφου έχει το I μπρόστα δε μπορώ να πω εγώ τρώω και πίνω?

9
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

VasoMalaj

Μα έτσι λέει εγώ πίνω και τρωω

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Roula707041

Παιδια δικιο εχετε

1
Απάντησηπριν από 11 μήνες

NKOx2

θα ήθελα να μου γράψετε το σωστό?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

GeorgeDiac2

Το σωστό είναι "Πίνω και τρώω" κι όχι τρώω και πίνω

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες

George-2

Δυστυχώς, καλό είναι το duolingo, αλλά έχει και αρκετά λάθη, σε διάφορες προτάσεις. Σε κάποια βγάζει λάθος, γιατί δε ξεκινάς με κεφαλαίο γράμμα ή γιατί δεν έβαλες τελεία. Ενώ τα ίδια λάθη σε άλλες (στις περισσότερες περιπτώσεις), δε τα λαμβάνει υπ όψιν.

-1
Απάντησηπριν από 9 μήνες

Σχετικές συζητήσεις