Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben erkek kardeşimin makinesini kullanırım."

Çeviri:I use my brother's machine.

4 yıl önce

7 Yorum


hknglr72

"I use the my brother's machine" neden yanlış?

3 yıl önce

unsalcibram

My ve the birlikte asla kullanılmaz. My zaten benim kardeşim olduğunu belirtiyor ayrıca the belirteci kullanılmaz.

3 yıl önce

ErdiYilmaz

''I use the machine of my brother.'' çevirisi doğru mudur?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Kuralın istisnaları olmakla beraber canlılar için "...of...." kalıbı yerine 's kullan direkt. Bu örnek öbür türlü kulağa kesinlikle garip geliyo.

4 yıl önce

bretonica

Bende aynı şekilde cevapladım. Peki hatalı mı ?

4 yıl önce

MertcanBoz

Kesme işareti koymama ragmen hala yanlis diyor

4 yıl önce

Nuh550115

Erkek kardesimin aletini kullanirim gibi olmus

2 yıl önce