"Ben erkek kardeşimin makinesini kullanırım."

Çeviri:I use my brother's machine.

January 26, 2014

8 Yorum
Tartışma kilitli.


hknglr72

"I use the my brother's machine" neden yanlış?


unsalcibram

My ve the birlikte asla kullanılmaz. My zaten benim kardeşim olduğunu belirtiyor ayrıca the belirteci kullanılmaz.


ErdiYilmaz

''I use the machine of my brother.'' çevirisi doğru mudur?


ProwlingParis

Kuralın istisnaları olmakla beraber canlılar için "...of...." kalıbı yerine 's kullan direkt. Bu örnek öbür türlü kulağa kesinlikle garip geliyo.


bretonica

Bende aynı şekilde cevapladım. Peki hatalı mı ?


MertcanBoz

Kesme işareti koymama ragmen hala yanlis diyor


Nuh550115

Erkek kardesimin aletini kullanirim gibi olmus


Servet16.5

I use to my brother machine neden yanlış??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.