1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He pays me."

"He pays me."

Çeviri:O bana öder.

January 26, 2014

10 Yorum


RahenMivse

"pay" için "ödeme yapar" da kabul edilirse daha güzel olur.


nilgunegemen

kesinlikle" ödeme yapar" da eklenmeli


hatininhayalleri

rapor edin ben ettim


yaprakuluda

Ben bu cumle kendisi daha iyiydi


voleybolcumm

Dogru yaptim ama aklima takilan bir sey var. "Me" nin orada "bana" olabilmesi icin "to me" olmasi gerekmiyor muydu? Yani "to" ekinin de olmasi gerekmiyor mu?


Selcen_Ozturk

hayır bu fiillere bağlı, pay fiili to gerektirmez direkt nesne için. yani mesela "pay me" ama "pay it to me". tıpkı "tell me" ama "tell it to me"de olduğu gibi


aliieen

'o bana ödüyor'u geniş zaman anlamında olur diye yazmıştım :d


Duo_Mhmtmn

öder= ödeme yapar aynı anlamdadır. bence yanlış sayılmamalı.


lBurak53l

Biraz Karmaşık ama Çalışınca Düzeliyor :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.