"Onlar sana öderler."

Çeviri:They pay you.

4 yıl önce

15 Yorum


ilker.alti

"they pay to you" olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Şuradaki açıklamamı biraz daha genişlettim, başka sorun varsa sor yine:

comment/1563749

4 yıl önce

AlihsanGna

bencede

3 yıl önce

lucyimportant

neden pays değil?

9 ay önce

sea.cy

Cümle saçma olmamışmı biraz

3 yıl önce

GulnurCome

neden your değilde you oluyor onlar sana öderler diyo

3 yıl önce

Efsane782301

Bence de

9 ay önce

-PJM-

"They are pay to you" neden olmasın ki?

3 ay önce

F.KARA

They are pay you dersem fark nedir?

4 yıl önce

OuzhanMama

Are şimdiki zamanda kullanılır . They pay : öderler . Thet are pay : ödüyorlar

3 yıl önce

F.KARA

thank you

3 yıl önce

zopirry

They are pay da olmaz. Şimdiki zaman olması için "paying" olması lazım.

2 yıl önce

FurkanGlle1

Fiilin üzerinde gerçekleştirildiği kişi, yani iyelik zamiri yours olması gerekmez mi?

3 yıl önce

remFeyzael2

Sadece bir kaç yanlışım var. Ama lutfen birez saçma değil mi yani?

8 ay önce

yusuf814698

"They pay the you "olması gerekmiyor mu

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.