1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar sana öderler."

"Onlar sana öderler."

Çeviri:They pay you.

January 26, 2014

19 Yorum


ilker.alti

"they pay to you" olması gerekmiyor mu?


ProwlingParis

Şuradaki açıklamamı biraz daha genişlettim, başka sorun varsa sor yine:

comment/1563749


GulnurCome

neden your değilde you oluyor onlar sana öderler diyo


Bra57886

Your senin demek


Bety_Asly

Your senin ve sizin anlanları var ama cümlede sen veya siz demiş yani you


-PJM-

"They are pay to you" neden olmasın ki?


EsmaClkbs

Cümleye are eklersen şimdiki zaman olur ama buradaki konu geniş zaman o yüzden are ekleyemezsin ama neden to you diyemeyiz bilmiyorum.


deeeeniiiizzz

Cümle saçma olmamışmı biraz


FurkanGlle1

Fiilin üzerinde gerçekleştirildiği kişi, yani iyelik zamiri yours olması gerekmez mi?


remFeyzael2

Sadece bir kaç yanlışım var. Ama lutfen birez saçma değil mi yani?


yusuf814698

"They pay the you "olması gerekmiyor mu


cerenminx

''the you'' ne alaka? biri sana ''you'' dediğinde sen o kişinin sana dediği ''you''nun kim olduğunu biliyorsun değil mi? SENSİN O YOU. hem ''the you'' diye bir şey yoktur zaten. bir tane ''you'' var. o da SENSİN.


Elif24373

"They pay you "cumlesinde çogul oldugu icin "pays" olmadi,'you' yerine' your' kullanilmaz cunku "your "senin demek . Genis zamanda "am, is ,are "kullanilmaz olsaydi "They are paying" ing eki alirdi


Nurten928151

They pay you seni öderler demek they pay to you olmasi gerek. Bi de bazılariniz they are pay you falan demissiniz afakdaslar beni delirtmeyin pls. They are pay ne they are paying olmasi lazim o da simdiki zaman takisi


Reyhan576811

You sen demek. Your sana olduğuna göre they pay you niye diyoruz. Benim mantığım they pay your olması gerekir diye düşünüyorum. Kim bana cevap verebilir.


Reyhan576811

Çok sıkı çalışıyorum. Ama halâ kendime güvenemiyorum. Bilip bilmediğimi bile bilmiyorum. Telefon da çalışırken fena değilim. Bu konu da ne yapmam lâzım.


BNY2009

Onda anlamayacak ne var?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.