1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar sana öderler."

"Onlar sana öderler."

Çeviri:They pay you.

January 26, 2014

19 Yorum


ilker.alti

"they pay to you" olması gerekmiyor mu?

January 26, 2014

ProwlingParis

Şuradaki açıklamamı biraz daha genişlettim, başka sorun varsa sor yine:

comment/1563749

January 26, 2014

AlihsanGna

bencede

January 18, 2015

GulnurCome

neden your değilde you oluyor onlar sana öderler diyo

August 24, 2015

Efsane782301

Bence de

December 19, 2017

lucyimportant

neden pays değil?

December 14, 2017

Kamil228071

Çoğul pays olması lazım

September 6, 2019

FurkanGlle1

Fiilin üzerinde gerçekleştirildiği kişi, yani iyelik zamiri yours olması gerekmez mi?

December 6, 2014

deeeeniiiizzz

Cümle saçma olmamışmı biraz

May 20, 2015

-PJM-

"They are pay to you" neden olmasın ki?

June 19, 2018

yusuf814698

"They pay the you "olması gerekmiyor mu

October 9, 2018

seril

Evet selcan hanim cevap lütfen neden your değil de you

May 26, 2019

UfukNisanDevrim

Ben de buranın üzerinde durdum..''your'' iyelik sıfatı ise burada ki değil sonunda bir nesnenin gelmesi gerekiyordu diye biliyorum..''your book''gibi..Ama geniş zamanda fiil nesneye - yöneltilen kişiye a/e/ten/tan/den/dan gibi anlam da katıyordu yine bildiğim kadarıyla yani ''I like bread'' Ekmeği severim gibi ..Ekmek -i eki alıyor .. ama en iyisi Selcan hanımdan destek görmek..

June 7, 2019

F.KARA

They are pay you dersem fark nedir?

October 13, 2014

OuzhanMama

Are şimdiki zamanda kullanılır . They pay : öderler . Thet are pay : ödüyorlar

December 8, 2014

F.KARA

thank you

December 8, 2014

zopirry

They are pay da olmaz. Şimdiki zaman olması için "paying" olması lazım.

August 11, 2016

remFeyzael2

Sadece bir kaç yanlışım var. Ama lutfen birez saçma değil mi yani?

February 7, 2018

Elif24373

"They pay you "cumlesinde çogul oldugu icin "pays" olmadi,'you' yerine' your' kullanilmaz cunku "your "senin demek . Genis zamanda "am, is ,are "kullanilmaz olsaydi "They are paying" ing eki alirdi

July 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.