"However, it is too expensive."

Tłumaczenie:Jednakże, to jest za drogie.

January 26, 2014

7 komentarzy


kesch.

"Za drogie" używa się równie często i zamiennie ze "zbyt drogie", możnaby rozszerzyć to tłumaczenie

January 26, 2014

buskes76

uznaje zarówno "za drogie" jak i "zbyt drogie" może dzięki temu że zgłosiłeś :)

November 30, 2018

karomar123

Czy odpowiedź "jednak, to też jest drogie"jest rzeczywiście niepoprawna?

March 3, 2015

GargamelCompany

Zwrot "too expensive" oznacza "zbyt drogie", natomiast gdybyśmy mieli słowo "too" na końcu zdania w formie "it is expensive too" wtedy oznaczało by to "to jest również drogie".

June 26, 2015

Yola448704

However, IT IS too expensive - Jednak/Jednakże/Niemniej jednak JEST za drogie

February 4, 2019

WiktorStaw2

Napisałem jesdną literke żle i mi wysko czyło że jest źle

February 13, 2019

JANUSZFrcz1

Ależ, to jest zbyt drogie. To uważam za lepsze tłumaczenie. "Jednakże "lepiej brzmi w czasie przeszłym

March 29, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.