Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"However, it is too expensive."

Tłumaczenie:Jednakże, to jest za drogie.

4 lata temu

3 komentarze


kesch.

"Za drogie" używa się równie często i zamiennie ze "zbyt drogie", możnaby rozszerzyć to tłumaczenie

4 lata temu

karomar123

Czy odpowiedź "jednak, to też jest drogie"jest rzeczywiście niepoprawna?

3 lata temu

GargamelCompany

Zwrot "too expensive" oznacza "zbyt drogie", natomiast gdybyśmy mieli słowo "too" na końcu zdania w formie "it is expensive too" wtedy oznaczało by to "to jest również drogie".

3 lata temu