"However,itistooexpensive."

Tłumaczenie:Jednakże, to jest za drogie.

4 lata temu

4 komentarze


kesch.

"Za drogie" używa się równie często i zamiennie ze "zbyt drogie", możnaby rozszerzyć to tłumaczenie

4 lata temu

buskes76

uznaje zarówno "za drogie" jak i "zbyt drogie" może dzięki temu że zgłosiłeś :)

1 tydzień temu

karomar123

Czy odpowiedź "jednak, to też jest drogie"jest rzeczywiście niepoprawna?

3 lata temu

GargamelCompany

Zwrot "too expensive" oznacza "zbyt drogie", natomiast gdybyśmy mieli słowo "too" na końcu zdania w formie "it is expensive too" wtedy oznaczało by to "to jest również drogie".

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.