Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"However, it is too expensive."

Tłumaczenie:Jednakże, to jest za drogie.

4 lata temu

18 komentarzy


kesch.

"Za drogie" używa się równie często i zamiennie ze "zbyt drogie", możnaby rozszerzyć to tłumaczenie

4 lata temu

Maxiimumr

Ludzie, nauczcie się, że takie rzeczy trzeba zgłaszać poprzez panel do tego przeznaczony - czyli opcję "Zgłoś problem", a nie tu w komentarzach. :<

4 lata temu

0liwia
0liwia

Ale także czasami możesz nie być pewien siebie i możesz chcieć sprawdzić co inni o tym myślą.

4 lata temu

Vitaminka458547

Masz racje Oliwia

1 rok temu

karomar123

Czy odpowiedź "jednak, to też jest drogie"jest rzeczywiście niepoprawna?

3 lata temu

GargamelCompany

Zwrot "too expensive" oznacza "zbyt drogie", natomiast gdybyśmy mieli słowo "too" na końcu zdania w formie "it is expensive too" wtedy oznaczało by to "to jest również drogie".

3 lata temu

ninoczka3

tez tak przetlumaczyłam.a powinno byc poprawnie raczej

3 lata temu

szczepania7

Too uzywamy jak cos jest nie osiagalne np do kupienia i mowiac to wiemy ze nas na to nie stac.

1 rok temu

ziutka31

było napisane jednag ;0

1 rok temu

SIBERIX

Mogło by być dużo za drogie

1 rok temu

op.Sylvia

moje pytanie brzmi: dlaczego nie może być -mimo to lub mimo wszystko to jest za drogie??? przecież kontekst jest według mnie ten ssaaaam.

1 rok temu

KrystianKu18

Kto używa slowa wszakże?

2 lata temu

Delilah54059

Ja : )))))

1 rok temu

Vitaminka458547

nikt

1 rok temu

nwini

Jest 21 wiek i nie uzywamy slowa"jednakze"

1 rok temu

Delilah54059

Ja używam ( ::::

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

nwini, nikt nie uzywa slowa "jednakze", bo takiego slowa nie ma.

Kiedy nauczysz się poprawnie mówić i pisać, kiedy przeczytasz parę książek i porozmawiasz z ludźmi, którzy wynieśli coś ze szkoły, to zdziwisz się jak często słowo "jednakże" jest używane.

7 miesięcy temu

Tukaes

Nie może być "a zatem"?

3 lata temu