"Onlar okurlar."

Çeviri:They read.

4 yıl önce

13 Yorum


A4L

They are read dedim. Farkı nedir ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"They are read" diye bi cümle İngilizce'de "Onlar okunmuşlardır" anlamına gelen ve daha ileri seviyelerde göreceğin bir forma sahiptir.

Burada sen hem are hem de read ile 2 tane fiil birden kullanmışsın. am/is/are İngilizce'deki olmak fiili ve orjinal cümlede gördüğün gibi bulunmuyor. Olabileceği örnek: "They are students" = Onlar öğrencilerdir

4 yıl önce

Cansu729697

Am is are bir nevi bizdeki ek fiil gibi midir ?

4 ay önce

efeeeeee

onlar okurlar dediği için they reads olmayacak mı? yani s takısı olmayacak mı?

4 yıl önce

SefaBLG

S takisi sadece he\she\it eklenir.

4 yıl önce

Meralhotamisli

Bencede s takisi olacak

1 ay önce

cerentunay

Ib_o olmiyacak cunku bu s takisi cogul olarak kullanilmaz

3 yıl önce

Orgillan

Onlar dediğim için reads olması gerekmiyormu?

2 yıl önce

OsmanOsman572278

They are read olunca niye olmadı anlamadim

1 yıl önce

KratSalam

They read oldugunu biliyodum fakat They are read ne ?

2 yıl önce

Yusufcan901328

D

1 yıl önce

Yusufcan901328

Ddd

1 yıl önce

emirhanbal9

X

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.