Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar okurlar."

Çeviri:They read.

4 yıl önce

6 Yorum


A4L

They are read dedim. Farkı nedir ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"They are read" diye bi cümle İngilizce'de "Onlar okunmuşlardır" anlamına gelen ve daha ileri seviyelerde göreceğin bir forma sahiptir.

Burada sen hem are hem de read ile 2 tane fiil birden kullanmışsın. am/is/are İngilizce'deki olmak fiili ve orjinal cümlede gördüğün gibi bulunmuyor. Olabileceği örnek: "They are students" = Onlar öğrencilerdir

4 yıl önce

Cansu729697

Am is are bir nevi bizdeki ek fiil gibi midir ?

2 ay önce

efeeeeee

onlar okurlar dediği için they reads olmayacak mı? yani s takısı olmayacak mı?

4 yıl önce

SefaBLG

S takisi sadece he\she\it eklenir.

4 yıl önce

Orgillan

Onlar dediğim için reads olması gerekmiyormu?

2 yıl önce