1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar okurlar."

"Onlar okurlar."

Çeviri:They read.

January 26, 2014

26 Yorum


A4L

They are read dedim. Farkı nedir ?


ProwlingParis

"They are read" diye bi cümle İngilizce'de "Onlar okunmuşlardır" anlamına gelen ve daha ileri seviyelerde göreceğin bir forma sahiptir.

Burada sen hem are hem de read ile 2 tane fiil birden kullanmışsın. am/is/are İngilizce'deki olmak fiili ve orjinal cümlede gördüğün gibi bulunmuyor. Olabileceği örnek: "They are students" = Onlar öğrencilerdir


Cansu729697

Am is are bir nevi bizdeki ek fiil gibi midir ?


Enise121212

Ben de o şekil dedim . Ama neden olmadı anlamadım. ?


odzihozo

onlar okurlar dediği için they reads olmayacak mı? yani s takısı olmayacak mı?


SefaBLG

S takisi sadece he\she\it eklenir.


keremmg

He she it lerde fiilin sonuna s yada es gelir you we they de olmaz


Semra480296

S takısı sadece 3-cü şahsın tekinde olur(yani: he, she ,it)


cerentunay

Ib_o olmiyacak cunku bu s takisi cogul olarak kullanilmaz


Meralhotamisli

Bencede s takisi olacak


gzlm13

' Are ' neden kullanılmıyor


Orgillan

Onlar dediğim için reads olması gerekmiyormu?


sevgi418410

He she it de reads olur. I you we they de read


YeisART

They reads yazdım başkası için olan larda s takısı getirmemiz gsrekmiyormu benmi yanlış öğrendim ?


Rvan461277

Onlar okurlar /They read neden oldu?


ZamanGelin

bruhhh reading olmuyormu reading nerde kullanlıyor?


YeisART

S takısı konusunda detaylı bilgi verebilcdk olan varmı


Deniz361979

AYNEN Onlar okurlar. = ÇOĞUL değilmi? Cevabım: they reads YanlışMIŞ = They read. "s" ler yüzünden sürekli patinaj yapıyorum


Deniz361979

Onlar okurlar. = ÇOĞUL değilmi? Cevabım: they reads YanlışMIŞ = They read. "s" ler yüzünden sürekli patinaj yapıyorum


Rakook7

Canlarim bitti


OsmanOsman572278

They are read olunca niye olmadı anlamadim


KratSalam

They read oldugunu biliyodum fakat They are read ne ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.