1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar okurlar."

"Onlar okurlar."

Çeviri:They read.

January 26, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

A4L

They are read dedim. Farkı nedir ?

January 26, 2014

ProwlingParis

"They are read" diye bi cümle İngilizce'de "Onlar okunmuşlardır" anlamına gelen ve daha ileri seviyelerde göreceğin bir forma sahiptir.

Burada sen hem are hem de read ile 2 tane fiil birden kullanmışsın. am/is/are İngilizce'deki olmak fiili ve orjinal cümlede gördüğün gibi bulunmuyor. Olabileceği örnek: "They are students" = Onlar öğrencilerdir

January 26, 2014

Cansu729697

Am is are bir nevi bizdeki ek fiil gibi midir ?

July 24, 2018

Enise121212

Ben de o şekil dedim . Ama neden olmadı anlamadım. ?

May 13, 2019

odzihozo

onlar okurlar dediği için they reads olmayacak mı? yani s takısı olmayacak mı?

May 7, 2014

SefaBLG

S takisi sadece he\she\it eklenir.

May 20, 2014

Meralhotamisli

Bencede s takisi olacak

October 29, 2018

cerentunay

Ib_o olmiyacak cunku bu s takisi cogul olarak kullanilmaz

January 25, 2015

Orgillan

Onlar dediğim için reads olması gerekmiyormu?

June 10, 2016

YeisART

They reads yazdım başkası için olan larda s takısı getirmemiz gsrekmiyormu benmi yanlış öğrendim ?

June 26, 2019

gzlm13

' Are ' neden kullanılmıyor

September 27, 2019

YeisART

S takısı konusunda detaylı bilgi verebilcdk olan varmı

June 26, 2019

OsmanOsman572278

They are read olunca niye olmadı anlamadim

September 15, 2017

KratSalam

They read oldugunu biliyodum fakat They are read ne ?

October 18, 2016

Yusufcan901328

D

April 22, 2017

emirhanbal9

X

October 24, 2017

Yusufcan901328

Ddd

April 22, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.