1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My dad is a famous lawyer."

"My dad is a famous lawyer."

Çeviri:Benim babam ünlü bir avukattır.

January 26, 2014

7 Yorum


serensrn

benım babam ünlü avukattır yazdım kabul etmedi kaç tane babam olabilirki zaten

April 29, 2016

BengisuMoo

"Famous" kelimesinin meşhur anlamı yok mu? "Meşhur" dedim ama "ünlü" kelimesini doğru gösterdi.

September 13, 2014

MehmetAliBey7733

Ona göre aklınızı başınıza alın :)

September 3, 2019

ismail-e.a.

Burada baba için "dad" kullanıldığına göre bu cümle bir çocuğun ağzından alınmış olmalı

May 15, 2015

Arda814171

Arasına bir yazmadım diye kabul etmedi

March 16, 2017

Nero112

Benim babam ünlü BİR avukattir yazmanız gerekiyo

July 15, 2017

Bulent-Ilgaz

Yine yazıyorum. Bu kursu hazırlayanlar Türkçe bilmiyor. "Babam" sözcüğü "benim babam" tümcesi ile aynı anlamı taşır. "Benim babam ünlü bir avukat" cümlesi ile "Babam ünlü bir avukat" cümlesi aynı anlamdadır.

November 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.