1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My dad is a famous lawyer."

"My dad is a famous lawyer."

Çeviri:Benim babam ünlü bir avukattır.

January 26, 2014

11 Yorum


serensrn

benım babam ünlü avukattır yazdım kabul etmedi kaç tane babam olabilirki zaten


kaan264426

Bir avukattir diyo kardesim yorum yapmak icin yorum yapiyosunuz bir babam demiyo bir avukattir diyo gercekten bilmediklerinizi sorun cumleyi yanlis anlamissin oyuna suc atiyosun bide 8 kisi begenmis bunu yani bir avukat diyo orda pekistirme gibi bir anlam katmis


BengisuMool

"Famous" kelimesinin meşhur anlamı yok mu? "Meşhur" dedim ama "ünlü" kelimesini doğru gösterdi.


kaan264426

Meşhur ve ünlü kelimesi ayni degildir unluluk bir anda olabilir ama meshur olmak icin uzun zaman gerekir


Bulent-Ilgaz

Yine yazıyorum. Bu kursu hazırlayanlar Türkçe bilmiyor. "Babam" sözcüğü "benim babam" tümcesi ile aynı anlamı taşır. "Benim babam ünlü bir avukat" cümlesi ile "Babam ünlü bir avukat" cümlesi aynı anlamdadır.


MehmetAliBey7733

Ona göre aklınızı başınıza alın :)


ismail-e.a.

Burada baba için "dad" kullanıldığına göre bu cümle bir çocuğun ağzından alınmış olmalı


Arda814171

Arasına bir yazmadım diye kabul etmedi


Nero112

Benim babam ünlü BİR avukattir yazmanız gerekiyo


ji_Gamzekhrmn

Soyluyorum kabul etmiyor zaten bu aralar bu uygulama surekli donuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.