1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My dad is a famous lawyer."

"My dad is a famous lawyer."

Çeviri:Benim babam ünlü bir avukattır.

January 26, 2014

7 Yorum


serensrn

benım babam ünlü avukattır yazdım kabul etmedi kaç tane babam olabilirki zaten


BengisuMoo

"Famous" kelimesinin meşhur anlamı yok mu? "Meşhur" dedim ama "ünlü" kelimesini doğru gösterdi.


MehmetAliBey7733

Ona göre aklınızı başınıza alın :)


ismail-e.a.

Burada baba için "dad" kullanıldığına göre bu cümle bir çocuğun ağzından alınmış olmalı


Arda814171

Arasına bir yazmadım diye kabul etmedi


Nero112

Benim babam ünlü BİR avukattir yazmanız gerekiyo


Bulent-Ilgaz

Yine yazıyorum. Bu kursu hazırlayanlar Türkçe bilmiyor. "Babam" sözcüğü "benim babam" tümcesi ile aynı anlamı taşır. "Benim babam ünlü bir avukat" cümlesi ile "Babam ünlü bir avukat" cümlesi aynı anlamdadır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.