Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziewczynki czytają gazetę."

Tłumaczenie:The girls read a newspaper.

4 lata temu

12 komentarzy


nikiiixx3

Ale to jest czas terazniejszy! :) czyli czas z ing. To nie powinno byc "the girls reading a newspaper" ?

4 lata temu

nana1natalia

Możliwe. Natomiast poprawną formą jest ' the girls ARE reading a newspaper' :-)

3 lata temu

rap.hael.1

Święta prawda.

3 lata temu

olciawin

nikiixx3... Ta aplikacja uznaje 2 formy. Pierwsza (-ing) to czas Present Continous. Druga to czas Present Simple. Ten czas też jest teraźniejszy=D Myślę, że pomogłam olciawin

3 lata temu

agata_2002

Zgadzam się z tobą

3 lata temu

julka30062003

Zgadzam się

3 lata temu

KingUbu1

Dlaczego "A girls read a newspaper" jest złe

4 lata temu

-poziomkowa-

Przedimka nieokreślonego a/an NIE wstawiamy: przed rzeczownikami w liczbie mnogiej,

4 lata temu

papaya.soul

Czemu nie moze byc " girls are reading a newspaper"?!

3 lata temu

olciawin

Zgłoś to

3 lata temu

bambo1

powinno być czasownik+ing. ponieważ jest to czasownik w formie terazniejszej.

3 lata temu

prokoks

Gupie

3 lata temu