1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Dziewczynki czytają gazetę."

"Dziewczynki czytają gazetę."

Tłumaczenie:The girls read a newspaper.

January 26, 2014

8 komentarzy


nikiiixx3

Ale to jest czas terazniejszy! :) czyli czas z ing. To nie powinno byc "the girls reading a newspaper" ?


nana1natalia

Możliwe. Natomiast poprawną formą jest ' the girls ARE reading a newspaper' :-)


[użytkownik usunięty]

    nikiixx3... Ta aplikacja uznaje 2 formy. Pierwsza (-ing) to czas Present Continous. Druga to czas Present Simple. Ten czas też jest teraźniejszy=D Myślę, że pomogłam olciawin


KingUbu1

    Dlaczego "A girls read a newspaper" jest złe


-poziomkowa-

    Przedimka nieokreślonego a/an NIE wstawiamy: przed rzeczownikami w liczbie mnogiej,


bambo1

    powinno być czasownik+ing. ponieważ jest to czasownik w formie terazniejszej.

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.