"O babası kadar formda."

Çeviri:Er ist genauso fit wie sein Vater.

June 1, 2016

5 Yorum
Tartışma kilitli.


enanasya

Türkçe cümlede "tıpkı" kelimesi yok ki. "Genauso" neden kullanılıyor?
Ben "Er ist fit wie sein Vater." yazdım kabul edilmedi. İlla "fit" kelimesinden önce "so/genauso" gibi bir kelime daha kullanmak mı gerekir?
9 mart 2019


candost2

...ihr Vater olması gerek miyor mu?


SteffiBookworm-

Sie ist so fit wie ihr Vater.


Bruno673017

Sie ist (genauso, so) fit wie ihr Vater.


nasbil1

Bence de saçma bir cevap vermişler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.