Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dzieci, kobiety i mężczyźni"

Tłumaczenie:Children, women and men

4 lata temu

9 komentarzy


brickkathleen

Rozumiem, że nie ma ,,a" lub ,,the" ponieważ rzeczowniki są w liczbie mnogiej, tak?

4 lata temu

paryska

Czemu mi nie przyjęli The children, The women and the men?

3 lata temu

monster.limona

Liczba mnoga.

3 lata temu

DominikaKo826405

Mi też nie przyjeli

2 lata temu

miko3005

kids to znaczy też dzieci

3 lata temu

gajas

Tak

3 lata temu

AmelkaPyc

dlaczego nie może być KIDS

3 lata temu

Nins.

Poniewaz 'kids' to slowo amerykanskie, ktore w 'brytyjskim angielskim' nie jest uzywane.

3 lata temu

Marcin244284

The czy bez

1 miesiąc temu