Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dzieci, kobiety i mężczyźni"

Tłumaczenie:Children, women and men

4 lata temu

31 komentarzy


brickkathleen

Rozumiem, że nie ma ,,a" lub ,,the" ponieważ rzeczowniki są w liczbie mnogiej, tak?

4 lata temu

kingaz123

Tak zgadza się

3 lata temu

paryska

Czemu mi nie przyjęli The children, The women and the men?

3 lata temu

monster.limona

Liczba mnoga.

3 lata temu

DominikaKo826405

Mi też nie przyjeli

2 lata temu

gajas

Może niechcący kliknąłaś coś innego.

3 lata temu

miko3005

kids to znaczy też dzieci

3 lata temu

gajas

Tak

3 lata temu

AmelkaPyc

dlaczego nie może być KIDS

3 lata temu

Nins.

Poniewaz 'kids' to slowo amerykanskie, ktore w 'brytyjskim angielskim' nie jest uzywane.

3 lata temu

Marcin244284

The czy bez

3 miesiące temu

sandi858282

Bo napisales a w liczbie mnogiej

3 lata temu

Oliwia583502

Zrobiłam literówkę w menu napisalam meno a tu napisalam niechcący men zamiast man i nie przyjęło jako literówki

8 miesięcy temu

MrZarek

Od kiedy słowo "mężczyźni" sie nie odmienia ? ( Mężczyzni - menS)

7 miesięcy temu

TeresaJagi1

No i znowu czemu raz sie pisze a czy the albo nie pisze

3 lata temu

muminlukaszz

To tez sowa odrzucila dziwne the children women and men czemu?

3 lata temu

kankan2jkl

Czemu raz jest women a raz woman ?

3 lata temu

KatarzynaG815808

Woman - kobieta, women - kobiety

3 lata temu

gajas

The woman to liczba pojedyncza, a the women to liczba mnoga.

3 lata temu

kingaz123

Wymiana na Lingoty ???

3 lata temu

PegasusFG

Głupia sowa się nie zna!!! Napisałem tak: children, women and a men, a mi nie przyjeło poproszę ludzie odpowiedajcię na mój komentarz i napiszcie czemu miałem błędnie.

3 lata temu

Martauba

Poniewaz w liczbie mnogie nie dodajesz a

3 lata temu

anias5100

A/an jest tylko w liczbie pojedynczej

3 lata temu

KatarzynaG815808

Nie przyjęło, bo napisales a przed men czyli liczbą mnogą

3 lata temu

PegasusFG

Sorki, zapomniałem!

3 lata temu

DominikaKo826405

Bo napisałeś "a men" a tak się nie pisze

2 lata temu

hattric

ale tam jest liczba mnoga: The kids, the womens and the mens

4 lata temu

mirriel
mirriel

Liczba mnoga od woman to women, a od man to men. Nie ma czegoś takiego jak womens ani mens.

4 lata temu

hattric

rozumiem, dziękuje

4 lata temu

PegasusFG

Racja

3 lata temu

junis1
junis1

I dzieci to też children ; )

4 lata temu