"Trinke ich Wasser?"

Çeviri:Su mu içiyorum?

June 1, 2016

6 Yorum


ztrk915163

Ben su içiyor muyum Neden yanlış

April 14, 2018

cemrekucukk

Ben su içer miyim ve su içer miyim cümleleri aynı anlama sahipler

June 1, 2016

hatice443597

yanlışşşş

December 1, 2017

nihalmorgi

yanlis duydum

January 15, 2018

bahar557867

Esse ich Brot? -ben su içiyor muyum? anlamındayken Trinke ich Wasser? -su muiçiyorum. diyor birinde fiili soruyor diğerinde nesneyi ? hangisi doğru ?

July 29, 2018

TaurusCedar

Trinke ich Wasser? (Su mu içiyorum?) diyelim. Peki, "Su içiyor muyum?" sorusunun cevabı ne?

February 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.