Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Trinke ich Wasser?"

Translation:Su mu içiyorum?

0
2 years ago

5 Comments


cemrekucukk

Ben su içer miyim ve su içer miyim cümleleri aynı anlama sahipler

1
Reply2 years ago

hatice443597

yanlışşşş

1
Reply8 months ago

ztrk915163
ztrk915163

Ben su içiyor muyum Neden yanlış

1
Reply3 months ago

nihalmorgi

yanlis duydum

0
Reply6 months ago

bahar557867

Esse ich Brot? -ben su içiyor muyum? anlamındayken Trinke ich Wasser? -su muiçiyorum. diyor birinde fiili soruyor diğerinde nesneyi ? hangisi doğru ?

0
Reply1 week ago