"Youareawoman."

Çeviri:Sen bir kadınsın.

4 yıl önce

19 Yorum


SOLUKHAYAT

"You are a woman = sen bir kADINSIN

3 yıl önce

MehmetFatih2

onderv sen malmısın

4 yıl önce

Turuncu10

snane

3 yıl önce

Bilge_baskan

aynen ha ha ha ne anlatmaya çalışmış bu sivrizekalı

3 yıl önce

5simge5

Neden a koyuyoruz

3 yıl önce

gslircp246

Bir

3 yıl önce

Bilge_baskan

bir demekte ondan akıllı

3 yıl önce

5simge5

Gerek var mı

3 yıl önce

gslircp246

Olmazsa büyü bozulur

3 yıl önce

Bilge_baskan

ayneeeeeeeeeeeeeeeeen

3 yıl önce

Bilge_baskan

var

3 yıl önce

Ebola34

ama ' you' 2 anlamda kullanılıyor . 1 - sen 2 - siz . ve' are' sadece çoğul kelimelerde kullanılıyor.cümlede ise' you are' diyor. bence SİZ BİR KADINSINIZ. kelimesi cevap olmalıydı. bana katılanlar olur mu orasını bilemem...

2 yıl önce

crayzgirl3773

bikere bir harf hatasını kabul etmeliler

2 yıl önce

HilalKcca

Neden sen bir kadinsin yanlis oldu ki :( a woman diyo

1 yıl önce

FilizPehli

Siz e sen yazmışlar garip

1 yıl önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

10 ay önce

BABASAMET

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((ALAKASIZ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

3 yıl önce

onderv

Vj mümkün ongun BM vb nu hvgx

4 yıl önce

Polatk2007

ne diyorsun kardeşim? adam akıllı yaz yazacaksan

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.