1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a woman."

"You are a woman."

Çeviri:Sen bir kadınsın.

January 26, 2014

6 Yorum


SOLUKHAYAT

"You are a woman = sen bir kADINSIN


MehmetFatih2

onderv sen malmısın


Ebola34

ama ' you' 2 anlamda kullanılıyor . 1 - sen 2 - siz . ve' are' sadece çoğul kelimelerde kullanılıyor.cümlede ise' you are' diyor. bence SİZ BİR KADINSINIZ. kelimesi cevap olmalıydı. bana katılanlar olur mu orasını bilemem...


Ekrem154466

Woman kelimesinin önünde ki a ön eki cümlede hitap edilenin yani öznenin tek olduğunu gösterir. Dolayısıyla çevirirken sizler kadınlarsınız diye çeviremeyiz.


VeliGngr20

çok hızlı konuşuyor anlaşılmıyor.


kerim533532

Kadın la sın ı birlikte yazmadım diye yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.