Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a woman."

Çeviri:Sen bir kadınsın.

4 yıl önce

12 Yorum


SOLUKHAYAT

"You are a woman = sen bir kADINSIN

2 yıl önce

MehmetFatih2

onderv sen malmısın

4 yıl önce

Turuncu10

snane

3 yıl önce

crayzgirl3773

bikere bir harf hatasını kabul etmeliler

1 yıl önce

5simge5

Neden a koyuyoruz

3 yıl önce

gslircp246

Bir

3 yıl önce

Bilge_baskan

bir demekte ondan akıllı

3 yıl önce

BABASAMET

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((ALAKASIZ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

3 yıl önce

Ebola34

ama ' you' 2 anlamda kullanılıyor . 1 - sen 2 - siz . ve' are' sadece çoğul kelimelerde kullanılıyor.cümlede ise' you are' diyor. bence SİZ BİR KADINSINIZ. kelimesi cevap olmalıydı. bana katılanlar olur mu orasını bilemem...

1 yıl önce

HilalKcca

Neden sen bir kadinsin yanlis oldu ki :( a woman diyo

1 yıl önce

FilizPehli

Siz e sen yazmışlar garip

9 ay önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

6 ay önce