Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a woman."

Çeviri:Sen bir kadınsın.

1
4 yıl önce

19 Yorum


SOLUKHAYAT

"You are a woman = sen bir kADINSIN

4
Cevap ver2 yıl önce

MehmetFatih2

onderv sen malmısın

3
Cevap ver4 yıl önce

Turuncu10

snane

1
Cevap ver3 yıl önce

Bilge_baskan

aynen ha ha ha ne anlatmaya çalışmış bu sivrizekalı

-2
Cevap ver3 yıl önce

crayzgirl3773

bikere bir harf hatasını kabul etmeliler

1
Cevap ver1 yıl önce

5simge5

Neden a koyuyoruz

0
Cevap ver3 yıl önce

gslircp246

Bir

0
Cevap ver3 yıl önce

Bilge_baskan

bir demekte ondan akıllı

0
Cevap ver3 yıl önce

5simge5

Gerek var mı

-3
Cevap ver3 yıl önce

gslircp246

Olmazsa büyü bozulur

2
Cevap ver3 yıl önce

Bilge_baskan

ayneeeeeeeeeeeeeeeeen

0
Cevap ver3 yıl önce

Bilge_baskan

var

0
Cevap ver3 yıl önce

BABASAMET

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((ALAKASIZ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

0
Cevap ver3 yıl önce

Ebola34

ama ' you' 2 anlamda kullanılıyor . 1 - sen 2 - siz . ve' are' sadece çoğul kelimelerde kullanılıyor.cümlede ise' you are' diyor. bence SİZ BİR KADINSINIZ. kelimesi cevap olmalıydı. bana katılanlar olur mu orasını bilemem...

0
Cevap ver1 yıl önce

HilalKcca

Neden sen bir kadinsin yanlis oldu ki :( a woman diyo

0
Cevap ver1 yıl önce

FilizPehli

Siz e sen yazmışlar garip

0
Cevap ver9 ay önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

0
Cevap ver6 ay önce

onderv

Vj mümkün ongun BM vb nu hvgx

-7
Cevap ver4 yıl önce

Polatk2007

ne diyorsun kardeşim? adam akıllı yaz yazacaksan

0
Cevap ver1 yıl önce