1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a woman."

"You are a woman."

Çeviri:Sen bir kadınsın.

January 26, 2014

12 Yorum


MehmetFatih2

onderv sen malmısın


evR29

No i am puple


SOLUKHAYAT

"You are a woman = sen bir kADINSIN


ECEVOLAT

Yorumların ne zaman yapıldığını nereden bileceğiz?


FratIspir

Ğarı yazdım olmadı buneğ yaw pozuk bu aplikasyon


lCXj9alW

Fratlspir bey veya hanım (cinsiyetinizi bilmediğim için) sizin önce türkçeden türkçeye bir kurs almanız lazım


VeliGngr20

çok hızlı konuşuyor anlaşılmıyor.


izukumidoriya7

You are woman diyor seslendirici " a "yı okumuyor :)


akm202649

Aslinda anlaşılıyor biraz dikkat etmek lazım çünkü okunuşu farklı


NimaSefinj

Women ya woman anlamadı


O.F.T0426

Çeviride yanlışlık var a yı e diye okuması gerekirken a diye okudu


lCXj9alW

Sen bir karısın kabul edilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.