"Sen ekmeği yersin."

Çeviri:You eat the bread.

January 26, 2014

10 Yorum


Serap_utku

Neden the koyuyoruz ki herhangi bir ekmekten bahsetmiyoruz

January 1, 2015

EBB1029

K9808k9j0008k0

August 25, 2019

onurvural8

Yani the yazmadık diye de yalnismi olur ya !

April 7, 2017

Orhan1919

selcen abla you are eat the bread olda yanlışmı olur ?

September 26, 2014

AyazDeniz4

Bende aynısı yazdım.

December 15, 2018

brahim552140

Arkadaşlar bazı cümlelerde iki tane the kullanılıyor anlam veremiyorum nedir bunun mantığı yardımcı olursanız çok memnun olurum

October 2, 2018

oguz_atay

"You eatS the bread" olması gerekmiyormu tekil öznenenin fiiline S takısı gelir. Diyorlar

December 14, 2018

dontlearnthere

The anlamı değiştirmiyor neden kabul etmiyorsunuz arkadaşlar ingilizceyi iyi bilmiyorsanız tavsiye etmem kafanızı karşıtırabilir

January 29, 2019

Kubilayurg1

The ya gerek yok ya

March 19, 2019

Irmak898993

Şu the beni çıldırtacak!! Kaç cümledir onun yüzünden yanlış oluyor

June 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.