"Sen ekmeği yersin."

Çeviri:You eat the bread.

4 yıl önce

6 Yorum


Serap_utku

Neden the koyuyoruz ki herhangi bir ekmekten bahsetmiyoruz

3 yıl önce

onurvural8

Yani the yazmadık diye de yalnismi olur ya !

1 yıl önce

Orhan1919

selcen abla you are eat the bread olda yanlışmı olur ?

4 yıl önce

AyazDeniz4

Bende aynısı yazdım.

9 saat önce

brahim552140

Arkadaşlar bazı cümlelerde iki tane the kullanılıyor anlam veremiyorum nedir bunun mantığı yardımcı olursanız çok memnun olurum

2 ay önce

Ramazan519497

"You eatS the bread" olması gerekmiyormu tekil öznenenin fiiline S takısı gelir. Diyorlar

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.