"Sen ekmeği yersin."

Çeviri:You eat the bread.

4 yıl önce

12 Yorum


Serap_utku

Neden the koyuyoruz ki herhangi bir ekmekten bahsetmiyoruz

3 yıl önce

onurvural8

Yani the yazmadık diye de yalnismi olur ya !

1 yıl önce

brahim552140

Arkadaşlar bazı cümlelerde iki tane the kullanılıyor anlam veremiyorum nedir bunun mantığı yardımcı olursanız çok memnun olurum

2 hafta önce

Orhan1919

selcen abla you are eat the bread olda yanlışmı olur ?

4 yıl önce

Anastasiya922454

The bread? The? Is it principally here?

4 yıl önce

ahmtdsdmr

You are eat bread yazdım kabul etmedi yanlışım nerde burda ..

3 yıl önce

muhammedar37605

Zordu

2 yıl önce

TugayTq

herhangi bir ekmekten bahsetmediğimiz için the koymamamız lazım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belli bir ekmekten bahsettiğimiz için the koyuyoruz. O yüzden "ekmek yersin" değil, "ekmeği yersin". "ekmek yersin" olsaydı the olmazdı.

4 yıl önce

TugayTq

To kullanımına ne diyorsun?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eat fiiliyle to kullanılmaz

4 yıl önce

TugayTq

oldu sanırım, teşekkürler

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.