1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen ekmeği yersin."

"Sen ekmeği yersin."

Çeviri:You eat the bread.

January 26, 2014

18 Yorum


Serap_utku

Neden the koyuyoruz ki herhangi bir ekmekten bahsetmiyoruz


Bety_Asly

The Bread=Ekmeği Bread=Ekmek


sena285671

çok faydalıydı sağol


ksas265108

Dogri dion uşagim


_.-.QUEEN.-._

Bread:Ekmek/\THE bread:ekmeĞİ the belirli seylerden bahsederken kullanilir.


onurvural8

Yani the yazmadık diye de yalnismi olur ya !


fqlGwB

Evet ingiliz cə oyle oluyo


ibobbo

Az daha you eat the ekmek yazıyordum :d


Zerrin_

"Ekmek" demiyor "ekmeği" diyor, o yüzden artikel alması gerekir. "Sen ekmek yersin." deseydi o zaman "the" kullanmamız gerekmezdi.


brahim552140

Arkadaşlar bazı cümlelerde iki tane the kullanılıyor anlam veremiyorum nedir bunun mantığı yardımcı olursanız çok memnun olurum


Spirit_of_fire

"You eatS the bread" olması gerekmiyormu tekil öznenenin fiiline S takısı gelir. Diyorlar


Irmak898993

Şu the beni çıldırtacak!! Kaç cümledir onun yüzünden yanlış oluyor


Yeim892626

Aynen. Cinnet geçirip telefonuma şiddet uygulicam


Purple_Queen4

her zaman the koymadığımda yanlış diyor the koysak aynı anlam koymasak aynı anlam


Gke530999

Neden are kullanmiyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.