1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The walls are red."

"The walls are red."

Çeviri:Duvarlar kırmızıdır.

June 2, 2016

8 Yorum


rana_ozcn

Doğru cevaplamama rağmen algılamıyor.


Lisa_Jisoo

O evde gaşamam ben


ResadMirza

Neden "the walls is red" olmadı


MeteUlku

Çünkü "walls" üçüncü tekil şahıs değil, üçüncü çoğul şahıs. Buna göre çekimlemeniz gerekiyor. "is", üçüncü tekil şahıslar için kullanılır ve "are" üçüncü çoğullar için kullanılır. Yani "they" için, ancak "we" ve "you" için de "are" yardımcı fiili kullanılır.

  • I --> am
  • You --> are
  • He/she/it --> is
  • We --> are
  • They --> are

ResadMirza

Teşekkürler sağolasınız)


Emine384670

Çoğul olduğu için are kullanıldı. (The wall is red.) (The walls are red.)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.