"The walls are red."

Çeviri:Duvarlar kırmızıdır.

2 yıl önce

6 Yorum


Selmafahre

Doğru cevaplamama rağmen algılamıyor.

2 hafta önce

muhammedha358620

《Box》 kutu demek

1 yıl önce

nisanurnur1

Neye

1 yıl önce

ResadMirza

Neden "the walls is red" olmadı

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Çünkü "walls" üçüncü tekil şahıs değil, üçüncü çoğul şahıs. Buna göre çekimlemeniz gerekiyor. "is", üçüncü tekil şahıslar için kullanılır ve "are" üçüncü çoğullar için kullanılır. Yani "they" için, ancak "we" ve "you" için de "are" yardımcı fiili kullanılır.

  • I --> am
  • You --> are
  • He/she/it --> is
  • We --> are
  • They --> are
2 yıl önce

ResadMirza

Teşekkürler sağolasınız)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.