Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Δια μέσου του μήλου"

Μετάφραση:Through the apple

0
πριν από 2 χρόνια

2 σχόλια


melou-meli

Via the apple γιατί όχι;

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Δεν είναι σωστή η χρήση του via σε αυτή την περίπτωση. Το via χρησιμοποιείται για να δείξει το δρόμο μέσω ενός τρίτου μέρους (π.χ. Αθήνα- Θασσαλονίκη μέσω Λαμίας) ή το μέσο μέσω του οποίου επιτυγχάνεται κάτι (π.χ. επικοινωνία μέσω email). Δε σημαίνει "μέσα από" όπως εδώ. Δες τα παραδείγματα στο via, through και τη σχετική συζήτηση και παραδείγματα εδώ.

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια