Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Δια μέσου του μήλου"

Μετάφραση:Through the apple

πριν από 2 χρόνια

2 σχόλια


melou-meli

Via the apple γιατί όχι;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Δεν είναι σωστή η χρήση του via σε αυτή την περίπτωση. Το via χρησιμοποιείται για να δείξει το δρόμο μέσω ενός τρίτου μέρους (π.χ. Αθήνα- Θασσαλονίκη μέσω Λαμίας) ή το μέσο μέσω του οποίου επιτυγχάνεται κάτι (π.χ. επικοινωνία μέσω email). Δε σημαίνει "μέσα από" όπως εδώ. Δες τα παραδείγματα στο via, through και τη σχετική συζήτηση και παραδείγματα εδώ.

πριν από 2 χρόνια