"Hewillhavereceivedhisletter."

Překlad:On obdrží svůj dopis.

před 2 roky

10 komentářů


IngridPolk

Proč nelze užít "přijme"?

před 2 roky

Pavel221503
Pavel221503

nabidka na preklad byla: on obdrzi svuj dopis. I bez kontextu si myslim, ze by to melo nabizet spise "jeho" dopis, dekuji

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

JEHO to take prijima. Bez kontextu nejsme schopni odhadnout ci dopis ze to dostal

před 2 roky

Jenda-48
Jenda-48

No, ale občas nás , byť správně, nutíte více přemýšlet, takže (ne, že to není možné) , on si napíše dopis, který si pošle a pak jej obdrží. To se trochu vymyká běžnému chápání, ne? Ale možné to je, zejména v detektivkách. Takto ten český překlad v češtině vyznívá - nepřrozeně. Nějak golden rule tady selhalo.

před 6 měsíci

Pavel221503
Pavel221503

ok, děkuji

před 2 roky

Jenda-48
Jenda-48

Ano, to je jen dobře. Proč to ale nebere překlad "Přijme jeho dopis".

před 8 měsíci

nueby
nueby
Mod

Když mu dopis hodí do schránky, říkáte tomu "přijal"? Neexistuje-li možnost odmítnutí, není přijetí příliš vhodné slovo. A pro aktivní přijetí pomoci, podávané knihy, nabídky, zakázky atp. má angličtina odpovídající sloveso ACCEPT.

před 4 týdny

chalan82

Môže sem niekto pridať nejaké zhrnutie, kedy používame predbuduci čas ? Ďakujem

před 1 rokem

petr656916

V pomocných slovíčkách je i přijme.24 12 2018

před 4 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.