Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Eat an apple!"

Tłumaczenie:Zjedz jabłko!

2 lata temu

23 komentarze


Mateusz.._..

Napisałem jedz jablko i mi nie zaliczylo bo powinno być "jedz jabłko"

3 miesiące temu

AmelkaWiel1

Aha

5 miesięcy temu

zielpaza

Wg mnie jeść jabłko jest równieź poprawne co zjedz jabłko

5 miesięcy temu

Janusz421118

przetłumaczyłem jedz jabłko - minus - raczej niezasłużenie

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

"Jedz jabłko!" jest poprawnie. Wiele poprawnych odpowiedzi nie jest zaliczanych, bo Duolingo nie ma ich na liście poprawnych odpowiedzi...

Cały kurs trzeba robić nie tylko z przysłowiowym "przymrużonym okiem", ale wręcz z jednym zamkniętym. Trzeba też uzbroić się w cierpliwość, albo mieć nerwy jak postronki...

6 miesięcy temu

Iwona268729

Zadania dotyczące mowy są źle weryfikowane.

1 rok temu

dana.dana2

Tez mam taką uwage. Kilka razy mam niezaliczone bo wedlug edukatora źle wymawiam, a to nie jest prawda.

1 rok temu

Paulina981636

Mam właśnie tak samo i idk o co chodzi

1 rok temu

maks289557

ja też nawet głośno

1 rok temu

mosawio

Ziedz jabułko

6 miesięcy temu

Ignis46453

Jeść jabłko nie jest poprawne ?

4 miesiące temu

MirekLako

Zjedz jabłko jest poprawne bo to forma rozkazujaca i zaczyna się od czasownika. Jedz jabłko to już nie rozkaz

3 miesiące temu

Iwona268729

To powinno być zaliczone

1 rok temu

gmokry
gmokry

Źle piszesz ponieważ: an apple- jabłko, a the apples- jabłka

1 rok temu

psemik06

Ja się wymawia ,,!"

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

psemik06, Jak się wymawia "!"? Normalnie...
Głośno i wyraźnie! Duolingo zalicza polski akcent...

6 miesięcy temu

romuald.leb

zjedfz jablko

1 rok temu

kinga723649

Apple jabulko Apple jabłka

1 rok temu

Aneta712406

Jabułko? Chyba jabłko miało być ;)

1 rok temu

Ireneusz515455

Jak to napisać do jasnej ...

1 rok temu

romuald.leb

zjedz jablko

1 rok temu

MikolajMichalski

napisałem eat and aplle

1 rok temu

iza441252

Pisze się apple

1 rok temu

Powiązane dyskusje