"Ich mag dich nicht."

Çeviri:Seni sevmiyorum.

June 2, 2016

13 Yorum


j4ckhall

ich liebe dich nicht ile bu cümle arasında ne gibi farklar var?

June 2, 2016

Babtaal

sanırım ingilizcedeki like-love farkı gibi. mag: like - liebe: love

June 8, 2016

BKaanAtak

Aslinda olan begenmek ama sevmek gibi cevirilmis like ile ayni duruma düsüyor ingilizcedeki dogrudur

September 14, 2016

ohfrida

mag möchte nin çekimlenmiş hali değil mi? sevmek fiili için liebe'yi kullanmamız gerekmez miydi??

January 15, 2017

murat.koca

möchten fiili '' istemek ( kibarca )'' anlamına gelir. mag, mögen (hoşlanmak/sevmek) fiilinin çekimlenmiş halidir.

January 25, 2017

MertcanOZ

Nicht in nereye getireleceği hakkında kural var mı

September 15, 2016

zehrasalaz

ben bu cümleyi ich mag nicht dich olarak ögrendim.hangisi dogru acaba?

October 3, 2016

BKaanAtak

Nicht sona gelir

October 3, 2016

shamelessgirl

nicht fiilden sonra gelmez mi?

June 17, 2017

gulseakdemir

ıch mag nicht dich neden yanlış olur. nicht in nereye gelceğini nereden biliriz

January 29, 2017

Glin410174

Nicht sona gelir

May 23, 2017

shamelessgirl

nicht fiilden sonra gelmez mi

June 17, 2017

Semacelik09

Senden hoşlanmıyorum değil mi

January 29, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.