Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich mag dich nicht."

Çeviri:Seni sevmiyorum.

2 yıl önce

13 Yorum


j4ckhall

ich liebe dich nicht ile bu cümle arasında ne gibi farklar var?

2 yıl önce

Babtaal
Babtaal

sanırım ingilizcedeki like-love farkı gibi. mag: like - liebe: love

2 yıl önce

BKaanAtak

Aslinda olan begenmek ama sevmek gibi cevirilmis like ile ayni duruma düsüyor ingilizcedeki dogrudur

2 yıl önce

ohfrida

mag möchte nin çekimlenmiş hali değil mi? sevmek fiili için liebe'yi kullanmamız gerekmez miydi??

1 yıl önce

murat.koca

möchten fiili '' istemek ( kibarca )'' anlamına gelir. mag, mögen (hoşlanmak/sevmek) fiilinin çekimlenmiş halidir.

1 yıl önce

MertcanOZ

Nicht in nereye getireleceği hakkında kural var mı

2 yıl önce

zehrasalaz

ben bu cümleyi ich mag nicht dich olarak ögrendim.hangisi dogru acaba?

2 yıl önce

BKaanAtak

Nicht sona gelir

2 yıl önce

shamelessgirl

nicht fiilden sonra gelmez mi?

1 yıl önce

gulseakdemir

ıch mag nicht dich neden yanlış olur. nicht in nereye gelceğini nereden biliriz

1 yıl önce

Glin410174

Nicht sona gelir

1 yıl önce

shamelessgirl

nicht fiilden sonra gelmez mi

1 yıl önce

Semacelik09

Senden hoşlanmıyorum değil mi

8 ay önce