Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is a woman."

Çeviri:O bir kadın.

4 yıl önce

107 Yorum


rhmnyzgn

"She is a woman" olması gerekmez mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Mantıklı düşünce, ama ikisi de olur. Mesela uzaktan kim olduğunu göremiyosun, sonra yakına gelip gözün seçebildiğinde "I can see now, it's a woman" diye belirtirsin. Ya da bi adam karısının kıymetini bilmiyosa ona "She is a woman, you should be more sensitive towards her" diye dersin. "He is a woman" olmaz tabi o kesin :-)

4 yıl önce

apodaka

Biz daha olayin basindayken ne guzel cumleler var :)

3 yıl önce

TwistKhan

Saçma

4 ay önce

zhr609842

Ama this is olurdu uzaktan olsay di

6 gün önce

NihatYldrm2

Evet cunku o kizlar icin

2 yıl önce

dora41179

She kızlar ve kadınlar için o anlamına gelir

1 ay önce

MubeccelEr1

Mantıklı

10 ay önce

Baranooo

AYNEN

7 ay önce

Baranooo

TABİ

7 ay önce

Hrol19

Ben cede

5 ay önce

symflz1

evet katılıyorum ıt cansız varlıklarda kullanırlır bi hata var

1 yıl önce

iremdgi

Ewet

3 yıl önce

123hasan

bazen bu site böyle aptallaşıyor

4 yıl önce

Harunn55

Aynen

4 yıl önce

Tubik.

Hayır she kız demek:);)

4 yıl önce

Trkan848750

Hayır kadın demek

9 ay önce

asybrcn

Büyük ihtimalle bir bebekten bahsediliyor. Çünkü bebekler 'it' ile ifade edilir. Yani bir yanlışlık yok!!!

3 yıl önce

bahar938632

Oo

1 yıl önce

ladavega

abi " it is a woman " yazmış, bende dedim hayvan heralde " o bir dişi " yazdım. .d "she" olmucakmı ?

4 yıl önce

muhammedem998496

Mesela uzaktan bakınca cinsiyetini bilmiyorsun ama sonra onun kadın olduğunu anlayınca gördüğümüz cinsiyetini bilmediğimiz kadın mış deriz yani ıt is a women

1 ay önce

muazzez23

aynen :D

3 yıl önce

CasooM

Ölü bir kadındır belki :)

3 yıl önce

erencoskun4

:-) :-) :-)

1 yıl önce

Ltfi15

La bu ne be böyle bir program hazırla sonrada çık ortalığı karistiracak cümle kur ve milletin aklina soru isareti düşür. İlk okuldan beri '' it '' cansız ve insan olmayan varlıklar icin kullaniyoruz bu bir, ''woman'' var bunu yüzyıllardır kadın olarak öğrendik ve bu da insan taifesine giriyor bu iki. Madem bu kelime disi insan olmayan varlıklar icin de kullaniliyorsa daha ilk konulardan ingilizcenin i sini bilmeyenler icin kullanıp başına da neden ''it" koyuyorsun bu da üç

1 yıl önce

osman-sag

Ilk değişik geldi ama olabilir

4 yıl önce

cuneytesmer

yeni doğmuş yada doğacak bebeklerde de cinsiyet belirtmek için "it" kullanılır.

3 yıl önce

Ltfi15

Bu program yazıcıları veya ingilizce iyi bilenler saglam biraciklama yapsada "it is a woman" diye bor cimle kurabiliyormuyuz öğrenelim

1 yıl önce

Neziha578072

Size katılıyorum Lütfi bey.

1 yıl önce

A11Aselim

bu bir kadındır olmaz mı

4 yıl önce

elfalgz

olmaz

4 yıl önce

LatifeKeskin

It ve she noktasına takılmıştım yanıtlanmış

4 yıl önce

BestBoy123456

it olmazki she olur it cansız varlıklarda ve hayvanlarda kullanılır

3 yıl önce

saahip

Resme bakmış soylemiş mi aceba

3 yıl önce

UurINAR

Arkadaşlar denildiği üzere bir bebekten bahsediliyor o yüzden "It" olmuş

3 yıl önce

conciliatory

bebek için kadın ifadesi kullanılmaz ama, en fazla girl demeliydi. Acaba mantık hatası mı, yoksa farklı bir durum mu var??

3 yıl önce

muhammedem998496

Arkadaş doğru söylüyor mantıksız

1 ay önce

Dr.BLL

Bence de mantıksız bu cansız veya hayvan değil ki "It" diyesin.

3 yıl önce

ErenNAZLI.

ıt is cansiz varliklar icin kullanilmiyormuydu ben oyle biliyorum sanki ;)

3 yıl önce

erencoskun4

Bende öyle biliyorum

1 yıl önce

erenbaris2004

çocuklar istersenız obırkadın bile yazabilirsiniz doğru

3 yıl önce

YcPZS

Egeberkşimşek ı ları büyük yapacaksın

1 yıl önce

kafkaz2

Arkadaşlar o sizden cok uzakda ve siz onun yüzünü göremiyorsunuz o yüzden cinsiyeti bilinmediyiğine için ( it is a woman ). Buda cevap

8 ay önce

ycgundogdu

she is a woman olması gerekiyor.

3 yıl önce

takunyas

Bunun icinde aciklayici bir link yokmu belki olay dogru fakat aciklayici birsey olmadigi icin biz yaniliyoruz

3 yıl önce

bozok6666

İt sadece cansızlarda hayvanlarda değil belirsizliklerde kullanılır demekki emin değil it kullanmış.

3 yıl önce

demirokk21

She is a woman olması gerekir

3 yıl önce

eyllek0

it hayvan bitki veya cansız varlıkta kullanılır bu cümlenin she is a woman olması gerekmezmi?

3 yıl önce

osman1231

it cansızlar için o demekse tercumesi o bır dişi olur kadın olmaz

3 yıl önce

mervesel123

she is a women olmalıydı

2 yıl önce

SemiDeniz

ben neredeyse o bir kadın değil yazıyodum zaaaaaaaxdddddddd

2 yıl önce

Merve162539

It cansizlara yazilmiyo muydu

2 yıl önce

deristuna

özne it olduğunu göre dişi olmaz mı

2 yıl önce

mira693348

Ben ingilzce öğretmenime sordum ıt ile başlayamaz dedi

2 yıl önce

abdullahkaya83

she is a woman olmalı bencede

2 yıl önce

halil894295

Mhcskjdjdbvribjdddufibeecbfjbdfkubrfoihvfoivilefhvilefnvlihvf

2 yıl önce

abdullahkaya83

bu durumda kadınlar cansız varlık olarak mı kabul ediliyor :))

2 yıl önce

muhammet820619

Kadına ıt takısı getiriliyomuydu

2 yıl önce

markoman17

bence dişi demek daha mantıklı it kullanıldığına göre bir hayvandan bahsediyor olabilir

2 yıl önce

ElifPatlak

aynen

2 yıl önce

ayselr7

She is a woman olması lazım

2 yıl önce

Terramn

she is a woman olmalıydı

2 yıl önce

apol.at

"O bir dişi" olması daha mantıklı olurdu. Çünkü bebekler ya da hayvanlar için "kadın" dan çok "dişi" yi kullanıyoruz öyle değil mi?

2 yıl önce

Rauf972236

She is woman niye olmur. it is woman olur qadinlar axi canlidi

2 yıl önce

izzet906778

O degilde program cok iyi :)

2 yıl önce

yusufak

she is woman olması lazım "ıt" cansız varlıklar içindir

2 yıl önce

MubeccelEr1

Hallaalla

10 ay önce

MelihZEYBEK

''İt is a woman'' derken bir hayvanı veya cismi kastediyor. Doğrusu " she is a woman " olması gerkiyor.

2 yıl önce

cananavci1

ıt cansızlarda değil mi she olması gerekir

1 yıl önce

NihalTelli1

Woman ve women'in okunus farki ne?

1 yıl önce

Neziha578072

Woman :kadın women:kadınlar dıye biliyorum yanlişsa düzeltin arkadaşlar

1 yıl önce

symflz1

she is a woman olması gerek

1 yıl önce

ender1234567

ıt hayvan yada bitkilere gelmiyomuydu

1 yıl önce

dragonx1234

bu yanlış she is woman olacak

1 yıl önce

AliHARMANC2
1 yıl önce

n.guleryuz

she is awoman olmalı idi it kelimesi diğer insanlar içinde geçiyor yanlış olmalı

1 yıl önce

SelmanSARI3

Harika bir program

1 yıl önce

bilgeberfi

burda it kullanmasının nedeni nedir normalde she, this kulanılır diye biliyorum ben bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?

1 yıl önce

Alicabbaro1

She is a woman olmasi gerekmezmi?

1 yıl önce

amxal5

she is a woman

1 yıl önce

MevludMurt

Güzel uygulama

1 yıl önce

anil885141

Woman a it denilmemeli

1 yıl önce

keten_peri

Bebeklet it lemi ifade ediliyot

1 yıl önce

keten_peri

Bebeklerdede mi it kullanılıyor?

1 yıl önce

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

1 yıl önce

mertasd

Ananı sikem

1 yıl önce

Zeynep38072

Bebek işi aküü

11 ay önce

selma123456789

ıt is a woman nedir arkadaş kadın hayvan veya cansız varlık mı?

11 ay önce

MubeccelEr1

Bencede

10 ay önce

SenaZeynep12

it sadece cansiz nesneler ve hayvanlar icin kullanilir cumlenin dogrusu bence she is a woman olmali

10 ay önce

Iloveyoudu1

It is a woman? FALSE

9 ay önce

Mehmet830840

She is a woman olmalı

8 ay önce

Dmc480938

It is a female. Böyle olabilirdi

8 ay önce

cemreemun

Saçma bir cümle bence. Kadın bir nesne veya cansiz bir sey degildir.Bana gore she is a woman olmasi lazim

7 ay önce

Rasid98609

ıt deil she olacak deilmi

7 ay önce

Baranooo

IT İS A WOMAN OLMAZZZZZ ABİ MAYAKLAR

7 ay önce

NurayErgn

She is a woman olmalıydı diyorum.

6 ay önce

batu107181

She kadınlar için kullanılır. İt cansız varlıklar için kullanılır.şahıs zamirleri

6 ay önce

zeynep44me

Bişey diyecem de She is a woman olması gerek It ı genelde hayvanlarda ve cansız varlıklarda kulanırdık

4 ay önce

glden820484

Asla doğru kabul etmiyorum...it cansızlar için kullanılır...niçin kargaşa yaratıyorsunuz....she yazmak çok mu zor...saçmalıyorsunuz

3 ay önce

fehim16

Başlangıç seviyesinde kafa karıştıracak cümle olmamalı.

3 ay önce

volkan230592

Burada bir hayvanın cinsiyeti belirtiliyor veya bir oyuncağın yani cansız varlığın cinsiyeti belirtiliyor olabilir.

2 ay önce

Bahadr217810

"Woman is woman? Flower is your father!" falan da yazın tam olsun bari

2 ay önce

baz510463

It is canlız nesneler için değil miydi

2 ay önce

evval314807

She olmasi lazim

1 ay önce

Ekrem214129

Yorumlarda gereksiz hassasiyet yapılmış. "it" cansız nesneler, hayvanlar için kullanılabildiği gibi; bebekler, cinsiyetini bilmediğimiz kişiler, görüntü (kişi) ve sesler (kişi) için de kullanılır.

Ayrıca yabancı dil öğrenmeye başlamadan önce ana dilimiz Türkçeyi iyi öğrenmemiz ve kullanmamız gerekli. Yorumlardan anladığım kadarıyla bu konuya fazla önem gösteren yok. Bu söylediğimi ukalalık olarak algılamayın. Her dilin bir sistemi var ve ana dilinin kurallarını bilmeyen biri, yabancı bir dili öğrenmekte güçlük çeker; hatta o dili öğrenemez.

1 ay önce

yorumsuz

ı ları küçük yazın ca yanlış olmaması lazım

3 yıl önce