1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is a woman."

"It is a woman."

Çeviri:O bir kadın.

January 27, 2014

128 Yorum


rhmnyzgn

"She is a woman" olması gerekmez mi?

January 27, 2014

ProwlingParis

Mantıklı düşünce, ama ikisi de olur. Mesela uzaktan kim olduğunu göremiyosun, sonra yakına gelip gözün seçebildiğinde "I can see now, it's a woman" diye belirtirsin. Ya da bi adam karısının kıymetini bilmiyosa ona "She is a woman, you should be more sensitive towards her" diye dersin. "He is a woman" olmaz tabi o kesin :-)

January 27, 2014

apodaka

Biz daha olayin basindayken ne guzel cumleler var :)

September 22, 2014

TwistKhan

Saçma

April 18, 2018

fatih650889

.mmmmgt5tgjt

August 22, 2019

zhr609842

Ama this is olurdu uzaktan olsay di

September 4, 2018

MuratDelen

sende batılı gelişmiş ülkelerde mi yaşıyorsun, egitim için mi gittin ? gerçi hangi sebeb olursa olsun Önce Türkiyeye faydan olsun eleştiri ve fikir olarak en başta sonra git batıya,hak et orda yaşamayı madem refah ora

September 23, 2018

NihatYldrm2

Evet cunku o kizlar icin

March 1, 2016

dora41179

She kızlar ve kadınlar için o anlamına gelir

July 30, 2018

MubeccelEr1

Mantıklı

October 13, 2017

Baranoo

AYNEN

February 8, 2018

Baranoo

TABİ

February 8, 2018

Hrol19

Ben cede

March 26, 2018

CumaliYldz1

Aynn

December 13, 2018

YavuzSelim942297
January 24, 2019

yuke770274

Evet.

February 16, 2019

yuke770274

Evet. Çünkü it derken cansız bir şeyden bahsediyor.

February 16, 2019

symflz1

evet katılıyorum ıt cansız varlıklarda kullanırlır bi hata var

October 27, 2016

MuratTokuz

Kız bir kadın oluyor o zaman

January 3, 2019

iremdgi

Ewet

February 3, 2015

123hasan

bazen bu site böyle aptallaşıyor

April 28, 2014

Harunn55

Aynen

July 13, 2014

asybrcn

Büyük ihtimalle bir bebekten bahsediliyor. Çünkü bebekler 'it' ile ifade edilir. Yani bir yanlışlık yok!!!

October 8, 2014

bahar938632

Oo

May 16, 2017

zeynepipek6

Bebekleri anlatıyorsa neden "woman" diyor ?

November 30, 2018

Tubik.

Hayır she kız demek:);)

July 3, 2014

Trkan848750

Hayır kadın demek

December 10, 2017

CasooM

Ölü bir kadındır belki :)

July 13, 2015

erencoskun4

:-) :-) :-)

August 1, 2017

Jalil653280
May 19, 2019

ladavega

abi " it is a woman " yazmış, bende dedim hayvan heralde " o bir dişi " yazdım. .d "she" olmucakmı ?

June 28, 2014

muhammedem998496

Mesela uzaktan bakınca cinsiyetini bilmiyorsun ama sonra onun kadın olduğunu anlayınca gördüğümüz cinsiyetini bilmediğimiz kadın mış deriz yani ıt is a women

August 6, 2018

muazzez23

aynen :D

August 9, 2015

Ltfi15

La bu ne be böyle bir program hazırla sonrada çık ortalığı karistiracak cümle kur ve milletin aklina soru isareti düşür. İlk okuldan beri '' it '' cansız ve insan olmayan varlıklar icin kullaniyoruz bu bir, ''woman'' var bunu yüzyıllardır kadın olarak öğrendik ve bu da insan taifesine giriyor bu iki. Madem bu kelime disi insan olmayan varlıklar icin de kullaniliyorsa daha ilk konulardan ingilizcenin i sini bilmeyenler icin kullanıp başına da neden ''it" koyuyorsun bu da üç

December 14, 2016

Ltfi15

Bu program yazıcıları veya ingilizce iyi bilenler saglam biraciklama yapsada "it is a woman" diye bor cimle kurabiliyormuyuz öğrenelim

December 14, 2016

Neziha578072

Size katılıyorum Lütfi bey.

July 6, 2017

beyzayilmaz7

It kelimesi sadece özne olarak kullanılmaz aynı zamanda işaret kelimesi olarak da kullanılır. Tıpkı bizim O kelimesini hem özne hem işaret olarak kullanmamız gibi. It is a woman cümlesi uzaktan gördüğün birini belirtmek için kullanılabilir. Tıpkı this is a woman cümlesini kullanabildiğimiz gibi. İngilizce esnek bir dildir kelimelere fazla takılmanıza gerek yok Zaten ana dili ingilizce olan insanların konuşmalarına bakarsanız dediğimi anlarsınız Umarım yardımcı olabilmişimdir

March 21, 2019

bar418137

teşekkürler

May 2, 2019

osman-sag

Ilk değişik geldi ama olabilir

April 14, 2014

cuneytesmer

yeni doğmuş yada doğacak bebeklerde de cinsiyet belirtmek için "it" kullanılır.

March 27, 2015

kafkaz2

Arkadaşlar o sizden cok uzakda ve siz onun yüzünü göremiyorsunuz o yüzden cinsiyeti bilinmediyiğine için ( it is a woman ). Buda cevap

January 5, 2018

A11Aselim

bu bir kadındır olmaz mı

March 17, 2014

elfalgz

olmaz

April 9, 2014

LatifeKeskin

It ve she noktasına takılmıştım yanıtlanmış

June 28, 2014

BestBoy123456

it olmazki she olur it cansız varlıklarda ve hayvanlarda kullanılır

November 17, 2014

saahip

Resme bakmış soylemiş mi aceba

November 21, 2014

UurINAR

Arkadaşlar denildiği üzere bir bebekten bahsediliyor o yüzden "It" olmuş

February 17, 2015

conciliatory

bebek için kadın ifadesi kullanılmaz ama, en fazla girl demeliydi. Acaba mantık hatası mı, yoksa farklı bir durum mu var??

February 20, 2015

muhammedem998496

Arkadaş doğru söylüyor mantıksız

August 6, 2018

Dr.BLL

Bence de mantıksız bu cansız veya hayvan değil ki "It" diyesin.

March 7, 2015

ErenNAZLI.

ıt is cansiz varliklar icin kullanilmiyormuydu ben oyle biliyorum sanki ;)

March 26, 2015

erencoskun4

Bende öyle biliyorum

August 1, 2017

erenbaris2004

çocuklar istersenız obırkadın bile yazabilirsiniz doğru

August 22, 2015

mira693348

Ben ingilzce öğretmenime sordum ıt ile başlayamaz dedi

December 29, 2015

YcPZS

Egeberkşimşek ı ları büyük yapacaksın

May 7, 2017

ycgundogdu

she is a woman olması gerekiyor.

December 7, 2014

takunyas

Bunun icinde aciklayici bir link yokmu belki olay dogru fakat aciklayici birsey olmadigi icin biz yaniliyoruz

February 9, 2015

bozok6666

İt sadece cansızlarda hayvanlarda değil belirsizliklerde kullanılır demekki emin değil it kullanmış.

June 6, 2015

demirokk21

She is a woman olması gerekir

June 17, 2015

eyllek0

it hayvan bitki veya cansız varlıkta kullanılır bu cümlenin she is a woman olması gerekmezmi?

July 28, 2015

osman1231

it cansızlar için o demekse tercumesi o bır dişi olur kadın olmaz

August 11, 2015

mervesel123

she is a women olmalıydı

November 1, 2015

SemiDeniz

ben neredeyse o bir kadın değil yazıyodum zaaaaaaaxdddddddd

November 21, 2015

Merve162539

It cansizlara yazilmiyo muydu

December 3, 2015

deristuna

özne it olduğunu göre dişi olmaz mı

December 21, 2015

abdullahkaya83

she is a woman olmalı bencede

January 18, 2016

abdullahkaya83

bu durumda kadınlar cansız varlık olarak mı kabul ediliyor :))

January 26, 2016

muhammet820619

Kadına ıt takısı getiriliyomuydu

January 26, 2016

markoman17

bence dişi demek daha mantıklı it kullanıldığına göre bir hayvandan bahsediyor olabilir

February 9, 2016

ElifPatlak

aynen

February 15, 2016

ayselr7

She is a woman olması lazım

February 28, 2016

Terramn

she is a woman olmalıydı

March 20, 2016

apol.at

"O bir dişi" olması daha mantıklı olurdu. Çünkü bebekler ya da hayvanlar için "kadın" dan çok "dişi" yi kullanıyoruz öyle değil mi?

April 1, 2016

Rauf972236

She is woman niye olmur. it is woman olur qadinlar axi canlidi

May 9, 2016

izzet906778

O degilde program cok iyi :)

May 15, 2016

yusufak

she is woman olması lazım "ıt" cansız varlıklar içindir

July 23, 2016

MubeccelEr1

Hallaalla

October 13, 2017

MelihZEYBEK

''İt is a woman'' derken bir hayvanı veya cismi kastediyor. Doğrusu " she is a woman " olması gerkiyor.

August 3, 2016

cananavci1

ıt cansızlarda değil mi she olması gerekir

September 25, 2016

NihalTelli1

Woman ve women'in okunus farki ne?

October 22, 2016

Neziha578072

Woman :kadın women:kadınlar dıye biliyorum yanlişsa düzeltin arkadaşlar

July 6, 2017

symflz1

she is a woman olması gerek

October 27, 2016

66Nova66

ıt hayvan yada bitkilere gelmiyomuydu

November 20, 2016

dragonx1234

bu yanlış she is woman olacak

November 25, 2016

AliHARMANC2
December 25, 2016

n.guleryuz

she is awoman olmalı idi it kelimesi diğer insanlar içinde geçiyor yanlış olmalı

January 10, 2017

SelmanSARI3

Harika bir program

May 1, 2017

bilgeberfi

burda it kullanmasının nedeni nedir normalde she, this kulanılır diye biliyorum ben bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?

July 1, 2017

Alicabbaro1

She is a woman olmasi gerekmezmi?

July 8, 2017

amxal5

she is a woman

August 1, 2017

MevludMurt

Güzel uygulama

August 4, 2017

anil885141

Woman a it denilmemeli

August 4, 2017

keten_peri

Bebeklet it lemi ifade ediliyot

August 27, 2017

keten_peri

Bebeklerdede mi it kullanılıyor?

August 27, 2017

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

September 9, 2017

mertasd

Ananı sikem

September 10, 2017

Zeynep38072

Bebek işi aküü

September 13, 2017

selma123456789

ıt is a woman nedir arkadaş kadın hayvan veya cansız varlık mı?

October 5, 2017

MubeccelEr1

Bencede

October 13, 2017

SenaZeynep12

it sadece cansiz nesneler ve hayvanlar icin kullanilir cumlenin dogrusu bence she is a woman olmali

October 17, 2017

Iloveyoudu1

It is a woman? FALSE

November 24, 2017

Mehmet830840

She is a woman olmalı

January 1, 2018

Dmc480938

It is a female. Böyle olabilirdi

January 6, 2018

cemreemun

Saçma bir cümle bence. Kadın bir nesne veya cansiz bir sey degildir.Bana gore she is a woman olmasi lazim

January 17, 2018

Rasid98609

ıt deil she olacak deilmi

February 2, 2018

Baranoo

IT İS A WOMAN OLMAZZZZZ ABİ MAYAKLAR

February 8, 2018

NurayErgn

She is a woman olmalıydı diyorum.

February 10, 2018

batu107181

She kadınlar için kullanılır. İt cansız varlıklar için kullanılır.şahıs zamirleri

February 16, 2018

zeynep44me

Bişey diyecem de She is a woman olması gerek It ı genelde hayvanlarda ve cansız varlıklarda kulanırdık

May 6, 2018

glden820484

Asla doğru kabul etmiyorum...it cansızlar için kullanılır...niçin kargaşa yaratıyorsunuz....she yazmak çok mu zor...saçmalıyorsunuz

May 31, 2018

fehim16

Başlangıç seviyesinde kafa karıştıracak cümle olmamalı.

June 10, 2018

volkan230592

Burada bir hayvanın cinsiyeti belirtiliyor veya bir oyuncağın yani cansız varlığın cinsiyeti belirtiliyor olabilir.

June 30, 2018

Bahadr217810

"Woman is woman? Flower is your father!" falan da yazın tam olsun bari

July 7, 2018

baz510463

It is canlız nesneler için değil miydi

July 8, 2018

Swl_Koc

She olmasi lazim

July 27, 2018

Ekrem214129

Yorumlarda gereksiz hassasiyet yapılmış. "it" cansız nesneler, hayvanlar için kullanılabildiği gibi; bebekler, cinsiyetini bilmediğimiz kişiler, görüntü (kişi) ve sesler (kişi) için de kullanılır.

Ayrıca yabancı dil öğrenmeye başlamadan önce ana dilimiz Türkçeyi iyi öğrenmemiz ve kullanmamız gerekli. Yorumlardan anladığım kadarıyla bu konuya fazla önem gösteren yok. Bu söylediğimi ukalalık olarak algılamayın. Her dilin bir sistemi var ve ana dilinin kurallarını bilmeyen biri, yabancı bir dili öğrenmekte güçlük çeker; hatta o dili öğrenemez.

August 4, 2018

Rasi953675

Www

September 25, 2018

CelalKarahan

İt cansız varlıklar için değilmi neden she değil

January 19, 2019

ibrahim979043

She is a woman olacak

February 26, 2019

wersay

"İt" hayvanlar cansız varlıklar için değilmiydi

March 21, 2019

Revsan837691

It yerine she olması gerekmiyor muydu

April 12, 2019

Glden577363

It cansızlarda kullanılmıyormu kadını köpek yerine koydular

May 2, 2019

TahaOrta

İt=3.tekil şakıs ,o (nesneler ve hayvanlar için kullanılır.)

July 17, 2019

fatih650889

j44jy

August 22, 2019

fatih650889

3kui23uır

August 22, 2019

emre10262

Anlayipta konusamayanlar burdamı

September 17, 2019

halil894295

Mhcskjdjdbvribjdddufibeecbfjbdfkubrfoihvfoivilefhvilefnvlihvf

January 26, 2016

yorumsuz

ı ları küçük yazın ca yanlış olmaması lazım

November 23, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.