1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Hazır olur olmaz yatarım."

"Hazır olur olmaz yatarım."

Çeviri:Ich gehe schlafen, sobald ich fertig bin.

June 3, 2016

25 Yorum


BaybarsCan

Türkçeye yanlış çevrilmiş. Çünkü "Hazır olur olmaz yatarım." Cümlesi eksik bir çevridir. "Hazır olur olmaz ben yatmaya giderim." olmalıdır.


dlyingfutch

Kesinlikle yanlış olduğunu düşünüyorum. Ben bildirdim, sanırım sizde bildirmişsinizdir. Ama 1 yıl geçmesine rağmen ne cevap var ne de değişiklik :/


gulseakdemir

neden sobald ich bin fertig demeyiz


kavina18

"Sobald Ich fertig bin, gehe Ich schlafen" neden olmuyor? "Sobald" sadece ortaya mı geliyor?


alibektas34

Eklenmiş sanırım. Kabul ediliyor şimdi.


Zeymusya

Gerçekten bu zordu


erkanlanpi

"Sobald ich fertig bin, gehe ich schlafen" kabul etmemesi nedenini soyleyebilecek var mi?


m_e_t

Neden 'ich gehe schlafen sobald ich bin fertig' olmuyor?


enanasya

Hah işte devrik yazdım ikinci cümleyi yine yanlış!


ismail218834

Yan Schmiede modal fiil sona gider


candost2

Sobald ich fertig bin gehe ins Bett. Cevap olabilir mi?


Selcen_Ozturk

"Sobald ich fertig bin, gehe ich ins Bett" olur


Mehmet832656

Bu sorunun cevabı çok saçma geldi. Cevapta şu deniyor hazır olur ılmaz yatmaya giderim. Yazılan ifade ise Hazır olur olmaz uyurum. Bu cümle ise Hazır olur olmaz yatağa giderim. Hepsi farklı ifadeler.


MBK-POWER

Sobald ich fertig ich liege. Bu olmaz mı


Faruk861884

en zorlandıklarımdan biri olabilir :D 5


smyradnmz

Wenn kelimesini neden kabul etmiyor anlayamadım :/


vefa475773

Sobald- anlamı ne


HilalOz3

olur olmaz yapar yapmaz


kado391037

Sobald ich bereit bin,gehe ich ins Bett olmalı


Bahar142509

Konuyu anlamadim yardim edin I dont know this lesson please help


HilalOz3

yemin ederim ağlıyorum ya bunu öğrenmenin daha kolay yolu yok mu


sedatozkin

sobald ich fertig bin, schlafe ich

ist das nicht richtig???


mikail_akbas

wenn ich fertig bin gehe ich schlafen neresi yanliş?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.