"Hazır olur olmaz yatarım."

Çeviri:Ich gehe schlafen, sobald ich fertig bin.

2 yıl önce

15 Yorum


gulseakdemir

neden sobald ich bin fertig demeyiz

1 yıl önce

Zeymusya

Gerçekten bu zordu

1 yıl önce

MehmetBera17

Sobald ich fertig ich liege. Bu olmaz mı

1 yıl önce

kavina18
kavina18

"Sobald Ich fertig bin, gehe Ich schlafen" neden olmuyor? "Sobald" sadece ortaya mı geliyor?

3 ay önce

enanasya
enanasya

Hah işte devrik yazdım ikinci cümleyi yine yanlış!

3 ay önce

BaybarsCan

Türkçeye yanlış çevrilmiş. Çünkü "Hazır olur olmaz yatarım." Cümlesi eksik bir çevridir. "Hazır olur olmaz ben yatmaya giderim." olmalıdır.

3 hafta önce

candost2
candost2

Sobald ich fertig bin gehe ins Bett. Cevap olabilir mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Sobald ich fertig bin, gehe ich ins Bett" olur

2 yıl önce

m_e_t

Neden 'ich gehe schlafen sobald ich bin fertig' olmuyor?

1 yıl önce

utalee

Genelde fiiller ikinci sırada olduğuna göre Sobald bin Fertig ich, gehe ich ins Bet. olmaz mı

1 yıl önce

Mikail129577

Sobald es fertig ist ,schlafe ich .BU dogru nicin olmuyor

1 yıl önce

candost2
candost2

Sobald ich bereit bin gehe ins Bett. Cevap olabilir mi

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Sobald ich bereit bin, gehe ich ins Bett" olur

2 yıl önce

fatihcoskuntr

Almanyanın allah belasını versin

1 yıl önce

NecipFazlA1

...

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.