1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We already knew each other."

"We already knew each other."

Překlad:My jsme se už znali.

June 3, 2016

32 komentářů


azureus2007

My se už znaly. Nevzalo

August 25, 2018

kacenka9

JSME je v minulem case (krome 3 os.) povinné

May 30, 2019

hunata68

prostě jen "už jsme se znali" co je na tom špatně? Nebo zapomenuto?

September 14, 2018

lenka313492

Z této věty jsem úplně zmatená, můžete překlad blíž vysvětlit? Děkuji

October 24, 2016

kacenka9

Kdyz to vezmu uplne doslova a vyleze z toho cesky ne spravna gramaticka veta, tak to slovo po slove bude "my uz znali jeden druheho'. Pomohlo??

October 24, 2016

Kokyna4

"My jsme se již navzájem poznali." Může být? Děkuji

October 24, 2016

kacenka9

To je otazka na uvazenou. Z te ceske vety na mne trosku dycha to, ze jsem prisla o pet minut pozdeji na sraz, na ktery jsem pozvala dva dalsi lidi, ktere ja znam, ale oni se navzajem neznaji. A oni, nez jsem dorazila se poznali a predstavili. Je to dej, ktery se prave udal a ma dopad na momentalni deni. V AJ by v takove situaci a vete byl predpritomny cas "We have already met each other". Tam ani nebude 'know' jako znat, ale 'meet' (minuly cas 'met') jako poznat/seznamit/potkat.

Ta anglicka veta tak, jak je spise znamena, ze uz jsme se znali v minulosti. A pravdepodobne to nebylo jen letme setkani

October 24, 2016

Marian348349

Kamarád měl "okno" a sváděl slečnu. Uslyšel od ní přesně to, co píše Kokyna4. Myslím, že to je také správný překlad, jen nevím, zda zpětně v aj takhle použitelný.

August 31, 2018

borecmisak

a když se tak poznali , myslíte si, že si začali i tykat? :-)

September 1, 2018

borecmisak

Doposud jsem předpokládal , že ustálený výraz Each other se týká DVOU lidí ,ale podle toho , že mi to neuznalo Oba jsme se již znali vidím, že to asi není pravda. Zkrátka jsem samouk a nikdo mi to podrobněji nevysvětlil a v knížkách jsem si to asi špatně přečetl. Jak to, prosím, tedy je?Děkuji

December 15, 2016

kacenka9

To jste pochopil spravne. Each other tam se vyskytuji dva lide (nebo zvirata,...). Ale spis tam ten preklad nemame, protoze 'oba jsme se jiz znali...' je trosku nezvykle. Reknete si to nahlas. Divny, co?

December 15, 2016

borecmisak

Děkuji za Vaši reakci. Podle mého názoru to nezvykle nezní, např. ve vyprávění, kde mluvím o někom z minulosti, tak sdělím , že oba jsme se již znali/tenkrát/. Ani nevím, jak lépe bych to v tom vyprávění vyjádřil .

December 16, 2016

sikus8

Mě to opravilo z mého překladu "Znali jsme jeden druhého" na nesmyslný "Znali jsme se už jeden druhého" Prosím o opravu

August 29, 2017

ValaCZE

Opraveno, díky.

May 22, 2018

tomra2

Píši "Znali jsme se už navzájem" a ono mi to opraví na: "Znaly jsme se už navzájem." To snad ne.

June 5, 2018

ValaCZE

Doplněno.

June 5, 2018

Jenda-48

Bere i verzi "Již jsme se znaly", zkouším to. (Nejen znali).Ok.

November 10, 2018

PetrPilny

"My se už znali" se neuznává?

December 21, 2018

borecmisak

NESPRÁVNÁ ČEŠTINA: CHYBÍ TAM TO JSME. SE je jen zvratné zájmeno nikoliv sloveso

December 21, 2018

PetrPilny

Děkuji

December 21, 2018

vasapro

Navzájem jsme se již znali ... neuznano, nahlášeno.

March 22, 2019

vasapro

Navzájem jsme se již znali ... neuznano, nahlaseno.

March 22, 2019

hb743

My se už znali? Může být?

May 30, 2019

kacenka9

chybi JSME. To je v CJ povinne

May 30, 2019

Romana522164

My se již znali. Proč je to špatně?

May 30, 2019

kacenka9

chybi JSME. To je v CJ povinne

May 30, 2019

Gregor214224

Je tam len obrateny slovosled, prečo chyba?

August 31, 2019

Nest57

proc to nezvalo: my už jsem se znali

October 22, 2019

jenda48

Protože jsem je jednotné číslo, jsme je množné cislo. Takže dva a více musí být množné

October 22, 2019

Cholitto

Neuznalo mi to vetu My uz jsme se znali

October 25, 2019

Cholitto

Neuznalo mi to vetu My uz se znali

October 25, 2019

bejk7

Nešlo by mi už se znali. ?

November 19, 2019, 7:17 AM
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.