1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen nereden geliyorsun?"

"Sen nereden geliyorsun?"

Çeviri:Where do you come from?

January 27, 2014

6 Yorum


emekli

Bu cümle için Where are you coming from? cevabı da olmalı. Yukarıdaki cümlenin Türkçesinde de ayrıca Nereden gelirsin? cevabı da olmalı diye düşünüyorum.


ProwlingParis

O cevapların hepsi var zaten.


mikaildaglar

Where do you coming from. Cevabını kabul etmedi. Bilen birisi nedenini açiklayabilir mi?


furkan718437

Do kullanırken sanirim ing takisi kullanılmamalı


makeskin

Where are you coming from. Şimdiki zamanda be+Ving gelir. Do ve does yalnızca geniş zamanda kullanılır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.