"I ask the teacher for an explanation."

Μετάφραση:Ρωτώ τον δάσκαλο για μια εξήγηση.

June 4, 2016

4 σχόλια


andrikon

Το "ζητάω" το έβγαλε λάθος. "Ρωτώ τον δάσκαλο για μια εξήγηση" δε βγαζει νόημα στα ελληνικά.

May 5, 2018

D_..
Mod

    Δεν έχεις άδικο, με το 'ρωτάω' είναι λίγο περίεργη η φράση. Προσωπικά δε μου φαίνεται εντελώς λάθος αλλά 'ρωτάω για κάτι' είναι μάλλον άκομψη σύνταξη. Αν το 'ζητάω' δεν έγινε δεκτό θα πρέπει να συμπεριληφθεί στις σωστές απαντήσεις. Το 'παρακαλώ' πάντως δεν ταιριάζει ως μετάφφραση.

    May 5, 2018

eQYT8

    Γιατί το ζητάω, ρωτάω να είναι λάθος; είναι συννηρημενα ρήματα σε -αω -ω που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και με τους δύο τρόπους. Είτε ζητάω ζητώ είτε ρωτάω ρωτώ. Πχ τιμάω τιμώ, αγαπάω αγαπώ

    April 30, 2019

nikos691060

    κατα τη γνωμη μου το ζητω ειναι η πιο σωστη ερμηνεια.

    October 19, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.