"Hello."

Tłumaczenie:Cześć.

4 lata temu

45 komentarzy


MayQlove

Hello to cześć, a witaj to welcome. :-)

1 rok temu

helasiek

Hello: znaczy to w szczególności cześć, lecz można to również przetłumaczyć na hej,siema,hejka i tego typu zdrobnienia od słowa dzień dobry czy też witaj. ; )

2 lata temu

AA19101

Hello to znaczy witaj.

1 rok temu

cxxcxxc

Ja napisalem witam i zAlicylo

4 lata temu

korneliakaca

Cześć i witam to praktycznie to samo:-)

2 lata temu

gustaWO8435

Witam to welcome

2 lata temu

grens2

A mnie Witaj nie zaliczyło

2 lata temu

Ala215

Mi zaliczyło dzień dobry

3 lata temu

Martyna456510

Hi oznacza hej ;)

1 rok temu

Gabriel533012
Gabriel533012

NIE!!!! ON!!!

8 miesięcy temu

AmanciaMomioPL

Napisałam

1 rok temu

dagmara174190

Hello to to samo co witam

1 rok temu

MichaPiecz1

TAK

1 rok temu

Patrycja752115

wiktoria ja napisałam Cześć i mi zaliczyło niewiem jak u ciebie ale to troche dziwne nie?

1 rok temu

Patrycja752115

Piotr nie mów że to bez sensu! A poza tym to moja ulubiona gra

1 rok temu

Patrycja752115

Czy ktoś chce się ze mną zaprzyjaźnić?

1 rok temu

PawelPable

witaj, jestem pawel

7 miesięcy temu

Krzynamaks

Wpisałem elo elo i zaliczyło

1 rok temu

dolina_mol

Powiedziała hell moul

3 miesiące temu

dolina_mol

Prawda

3 miesiące temu

Patrycja752115

Dla mnie jest wszystko dobrze a i wogóle witam i cześć to tosamo w angielskim

1 rok temu

Darek610525

Brak kropki przeciesz nie można usłyszeć kropki

6 miesięcy temu

Kuba864616

Ty g6

9 miesięcy temu

Kuba864616

Tvv5

9 miesięcy temu

Kuba864616

6vhb

9 miesięcy temu

Kuba864616

Gbygtvgv96vgvgv hv6hv 9ogg gvvoi uuht5o6gygbvgb vkb nk bn

9 miesięcy temu

Kuba864616

Gg56 g

9 miesięcy temu

wiktoria185709

ja napisałam cześć a na błędzie wyszło tak samo jak napisałam i powiedzieli że źle MASAKRA

1 rok temu

Kinga821245

No wiem to irytujące

1 rok temu

RomanPacio
RomanPacio

Od kiedy w naszym języku witamy się mówiąc "halo", mnie te słowo kojarzy się z rzeszowski powiedzeniem " za halo to w mo...... walą" a tak poważnie halo używamy przy powitaniu ale powitaniu telefonicznym, nik na ulicy nie wita się "halo" jest to raczej zawołanie kogoś, zwrócenie mu uwagi np. halo, coś Ci wypadło.

2 lata temu

RaDeR04

No elo

1 rok temu

katarzyna254659

Rjje

1 rok temu

kasia.kali

Wiec co oznacza Hi?

4 lata temu

niki.100

hi - hej

2 lata temu

kajawin7

Hi to coś w stylu siema

4 lata temu

grzesiekol

Hi to po polsku Cześć!

4 lata temu

pi_sz

Witam to "prawie dobrze", bo powinno być "cześć"? Bez sensu.

4 lata temu

ollaaa1

witam to welkome a hello to cześć

4 lata temu

oskar0023

Welcome to witamy a hello to cześć

4 lata temu

oskar0023

Nie zgadzam się bo hello to cześć

4 lata temu

kajawin7

Witam mówisz do sąsiadki cześć do znajomych kolegi a siema do BFF

4 lata temu

AndrzejPaw1

Hello to nie "halo"?

4 lata temu

Werka3000

Nie. To część :-)

4 lata temu

Szymonek2007

Nie bo to "cześć" ;)

4 lata temu

KacperKlim

Nie bo to cześć :*

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.