Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Hello."

Tłumaczenie:Cześć.

4 lata temu

18 komentarzy


MayQlove

Hello to cześć, a witaj to welcome. :-)

1 rok temu

helasiek

Hello: znaczy to w szczególności cześć, lecz można to również przetłumaczyć na hej,siema,hejka i tego typu zdrobnienia od słowa dzień dobry czy też witaj. ; )

2 lata temu

cxxcxxc

Ja napisalem witam i zAlicylo

3 lata temu

korneliakaca

Cześć i witam to praktycznie to samo:-)

2 lata temu

gustaWO8435

Witam to welcome

1 rok temu

Ala215

Mi zaliczyło dzień dobry

2 lata temu

Martyna456510

Hi oznacza hej ;)

1 rok temu

Gabriel533012

NIE!!!! ON!!!

4 miesiące temu

AmanciaMomioPL

Napisałam

1 rok temu

dagmara174190

Hello to to samo co witam

1 rok temu

MichaPiecz1

TAK

1 rok temu

Patrycja752115

wiktoria ja napisałam Cześć i mi zaliczyło niewiem jak u ciebie ale to troche dziwne nie?

11 miesięcy temu

Patrycja752115

Piotr nie mów że to bez sensu! A poza tym to moja ulubiona gra

11 miesięcy temu

Patrycja752115

Czy ktoś chce się ze mną zaprzyjaźnić?

11 miesięcy temu

PawelPable

witaj, jestem pawel

3 miesiące temu

Krzynamaks

Wpisałem elo elo i zaliczyło

9 miesięcy temu

Patrycja752115

Dla mnie jest wszystko dobrze a i wogóle witam i cześć to tosamo w angielskim

11 miesięcy temu

Darek610525

Brak kropki przeciesz nie można usłyszeć kropki

2 miesiące temu