"Think!"

Tłumaczenie:Myśl!

4 lata temu

25 komentarzy


Navi62033

Ale "think" to forma rozkazująca "myśl", nie może być tłumaczenie "myśleć" bo to forma bezosobowa. Oczywiście kieruję to do osób, które tak sądzą, nie do moderatorów xD

3 lata temu

bat400870

Czemu bezosobowa Think!to tryb rozkazujący tyczący się 2 osoby (you) tak liczby pojedynczej jak i mnogiej a więc myśl! oraz myślcie !

2 lata temu

MateoEnglish77

To po prostu wykrzyknienie. Myśl! Wtedy dajemy czasownik bez "to" czyli mamy to think - myśleć think! - myśl!

2 lata temu

KingaBarto1

ja nie myślę !!!!XD

1 rok temu

Karol880818

You are not think!!!!XD

1 miesiąc temu

Filip1680

To prawda że to jest rozkaz

9 miesięcy temu

Ella441543

Dziś problem szczególny! Wcale nie słychać glosu lektora. Kończyłam lekcję, ponownie zaczęłam, i bez zmiany ...

1 rok temu

Natalka201504

Też tak miałam.

1 rok temu

Wiktoria185792

To nie może być pomyślcie ponieważ nawet w słowniku jest że to znaczy myśl

7 miesięcy temu

lupek838

albo Pomyśl

4 lata temu

0liwia
0liwia

a czemu nie zastanów się?

4 lata temu

RyszardRos

Ąle jak by Think! było skierowane do grupy osób to pawidłowe tłumaczenie tego słowa było by inne.

3 lata temu

Yola448704

Tryb rozkazujący dotyczy drugiej osoby
tak liczby pojedynczej jak i mnogiej
:

Think - Myśl/ Pomyśl/ Zastanów się/
Myślcie/ Pomyślcie/ Zastanówcie się

10 miesięcy temu

buskes76

Wtedy byłoby to " (wy) myślicie "

3 lata temu

Safia_Argonautka

w podpowiedzi bylo napisane mysle a mi nie uznalo na korepetycjach pani powiedziala mi ze think to mysle

3 lata temu

xmoniczkax.567

Myślę to ''I think'' ;)

3 lata temu

frannczeska

I think - mysle , to think - mysleć, Think-myśl! I go-idę , to go- iść , Go-idź!

3 lata temu

xmoniczkax.567

Czemu napisałaś wyrazy z go, skoro ona o to nie pytała?
I to go = idź
Go = iść

3 lata temu

ADRIANKA1011

Zeby pokazać jej to na innym przykładzie

3 lata temu

wiktoria40

Bo think to myśl nie ma napisanego kto myśli więc skąd wiesz że chodzi akurat o osobe pierwsza?

2 lata temu

hanuki0

'Myśleć' jest nie poprawne?

3 lata temu

iwonagos

Think=Myśl Thing to słowo które można pomylić się ze słowem thing

3 lata temu

buskes76

Thing / something - coś

3 lata temu

Zuzia926878

Możecie mnie obserwować będe pomagać w każdym zadaniu.

1 rok temu

Mateo303557

.

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.