Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Think!"

Tłumaczenie:Myśl!

4 lata temu

7 komentarzy


Navi62033

Ale "think" to forma rozkazująca "myśl", nie może być tłumaczenie "myśleć" bo to forma bezosobowa. Oczywiście kieruję to do osób, które tak sądzą, nie do moderatorów xD

2 lata temu

MateoEnglish77

To po prostu wykrzyknienie. Myśl! Wtedy dajemy czasownik bez "to" czyli mamy to think - myśleć think! - myśl!

2 lata temu

KingaBarto1

ja nie myślę !!!!XD

1 rok temu

Filip1680

To prawda że to jest rozkaz

5 miesięcy temu

Ella441543

Dziś problem szczególny! Wcale nie słychać glosu lektora. Kończyłam lekcję, ponownie zaczęłam, i bez zmiany ...

11 miesięcy temu

Natalka201504

Też tak miałam.

8 miesięcy temu

Wiktoria185792

To nie może być pomyślcie ponieważ nawet w słowniku jest że to znaczy myśl

3 miesiące temu