"I look like you."

Tłumaczenie:Wyglądam jak ty.

January 27, 2014

12 komentarzy


Radek51

Ja zaczynam się uczyć angielskiego i dziękuję za fachowe wpisy i komentarze które pomagają mi zrozumieć moje niejasności. Dziękuję.

April 3, 2015

Yola448704

Twój komentarz i podziękowania błyszczą w tym kursie jak drogocenne klejnoty! Tak trudno dziś znaleźć zwykłą ludzką wdzięczność i uznanie...

Naprawdę można mieć nadzieję, że dzięki ludziom takim jak Ty, Świat będzie lepszy - We can hope that thanks to people like you, the World would be a better place.

February 8, 2018

Bernard191568

Dołączam się do podziękowań Radka51, które należą się Tobie Yola448704 i yuioyuio

January 17, 2019

Alicja111609

Ooooo.....

April 6, 2019

Asiaaa8

Like to lubić (tak wiem ze znaczy to także jak). Skąd mam wiedziec kiedy to oznacza lubić a kiedy jak??? Tak samo jest z słowem look (patrzeć i w tym przypadku wyglądać)

November 21, 2015

przybdg

Z sensu zdania. Np. Mam po drodze.

December 7, 2015

apanda9

Like=lubic Like a=jak

May 26, 2017

dawidgreg

I look like you - wygladam jak ty. Samo "look like" znaczy nic innego jak "wyglada jak"

December 9, 2015

Chodz90

Przypominam Ciebie chyba też powinno być prawidłowe

March 30, 2014

Ola441379

Like to nie jest czasem lubieć ?

November 16, 2018

Yola448704

like - forma podstawowa czasownika, sama w sobie ni nie znaczy...

to like (bezokolicznik) - lubić, podobać się
I like - lubię/ podoba mi się
she likes - lubi/ podoba się jej

to look LIKE - wyglądać tak, JAK/ być podobnym do

November 26, 2018

UrszulaKop4

Wygladam jak ty .. I o co znowu chodzi?

April 19, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.