1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I look like you."

"I look like you."

Tłumaczenie:Wyglądam jak ty.

January 27, 2014

14 komentarzy


Radek51

Ja zaczynam się uczyć angielskiego i dziękuję za fachowe wpisy i komentarze które pomagają mi zrozumieć moje niejasności. Dziękuję.


Yola448704

Twój komentarz i podziękowania błyszczą w tym kursie jak drogocenne klejnoty! Tak trudno dziś znaleźć zwykłą ludzką wdzięczność i uznanie...

Naprawdę można mieć nadzieję, że dzięki ludziom takim jak Ty, Świat będzie lepszy - We can hope that thanks to people like you, the World would be a better place.


Bernard191568

Dołączam się do podziękowań Radka51, które należą się Tobie Yola448704 i yuioyuio


Asiaaa8

Like to lubić (tak wiem ze znaczy to także jak). Skąd mam wiedziec kiedy to oznacza lubić a kiedy jak??? Tak samo jest z słowem look (patrzeć i w tym przypadku wyglądać)


przybdg

Z sensu zdania. Np. Mam po drodze.


apanda9

Like=lubic Like a=jak


dawidgreg

I look like you - wygladam jak ty. Samo "look like" znaczy nic innego jak "wyglada jak"


buskes76

A jednak np; "Patrzę jak ty" oraz "Spoglądam jak ty" to również "I look like you" ;)
Od biedy to też "jestem do ciebie podobny(/a)" choć to bardziej "I am similar to you"


Chodz90

Przypominam Ciebie chyba też powinno być prawidłowe


Ola441379

Like to nie jest czasem lubieć ?


Yola448704

like - forma podstawowa czasownika, sama w sobie ni nie znaczy...

to like (bezokolicznik) - lubić, podobać się
I like - lubię/ podoba mi się
she likes - lubi/ podoba się jej

to look LIKE - wyglądać tak, JAK/ być podobnym do


UrszulaKop4

Wygladam jak ty .. I o co znowu chodzi?


suzik13

Nie uznano za dobrą odpowiedź Wygladam jak ty. Przykro. To tylko polskie "ą"


Duolingoszalony

Nieeeeeeeee jestem 18 w lidze srebrnej. Noooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!! Buuuubuuuuu

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.