"Ilooklikeyou."

Tłumaczenie:Wyglądam jak ty.

4 lata temu

10 komentarzy


Radek51
Radek51

Ja zaczynam się uczyć angielskiego i dziękuję za fachowe wpisy i komentarze które pomagają mi zrozumieć moje niejasności. Dziękuję.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Twój komentarz i podziękowania błyszczą w tym kursie jak drogocenne klejnoty! Tak trudno dziś znaleźć zwykłą ludzką wdzięczność i uznanie...

Naprawdę można mieć nadzieję, że dzięki ludziom takim jak Ty, Świat będzie lepszy - We can hope that thanks to people like you, the World would be a better place.

11 miesięcy temu

Bernard191568

Dołączam się do podziękowań Radka51, które należą się Tobie Yola448704 i yuioyuio

3 dni temu

Asiaaa8

Like to lubić (tak wiem ze znaczy to także jak). Skąd mam wiedziec kiedy to oznacza lubić a kiedy jak??? Tak samo jest z słowem look (patrzeć i w tym przypadku wyglądać)

3 lata temu

przybdg

Z sensu zdania. Np. Mam po drodze.

3 lata temu

apanda9

Like=lubic Like a=jak

1 rok temu

dawidgreg

I look like you - wygladam jak ty. Samo "look like" znaczy nic innego jak "wyglada jak"

3 lata temu

Chodz90

Przypominam Ciebie chyba też powinno być prawidłowe

4 lata temu

Ola441379

Like to nie jest czasem lubieć ?

2 miesiące temu

Yola448704
Yola448704

like - forma podstawowa czasownika, sama w sobie ni nie znaczy...

to like (bezokolicznik) - lubić, podobać się
I like - lubię/ podoba mi się
she likes - lubi/ podoba się jej

to look LIKE - wyglądać tak, JAK/ być podobnym do

1 miesiąc temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.