"I look like you."

Tłumaczenie:Wyglądam jak ty.

4 lata temu

8 komentarzy


Radek51
Radek51

Ja zaczynam się uczyć angielskiego i dziękuję za fachowe wpisy i komentarze które pomagają mi zrozumieć moje niejasności. Dziękuję.

3 lata temu

Yola448704

Radek51, Twój komentarz i każdy głos uznania błyszczą w tym kursie
jak drogocenne klejnoty!

Można mieć nadzieję, że dzięki ludziom jak Ty, Świat będzie lepszy -
We can hope that thanks to people like you, the World would be a
better place.

8 miesięcy temu

Asiaaa8

Like to lubić (tak wiem ze znaczy to także jak). Skąd mam wiedziec kiedy to oznacza lubić a kiedy jak??? Tak samo jest z słowem look (patrzeć i w tym przypadku wyglądać)

2 lata temu

przybdg

Z sensu zdania. Np. Mam po drodze.

2 lata temu

apanda9

Like=lubic Like a=jak

1 rok temu

Chodz90

Przypominam Ciebie chyba też powinno być prawidłowe

4 lata temu

dawidgreg

I look like you - wygladam jak ty. Samo "look like" znaczy nic innego jak "wyglada jak"

2 lata temu

NinaKulisk

mi napisało że poprawną formą jest spoglądam na ciebie wpisałam tak i mi nie zaliczyło rozumiem błąd ale mi napisali że to poprawna forma:(((((((

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.