A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Please stop!"

Fordítás:Kérem, álljon meg!

0
4 éve

24 hozzászólás


ParanoAndro

A "Kérlek, állj meg!" is helyes :)

5
Válasz4 éve

reja20-98

"kérlek, álljj meg"-nem helyes (ezt adta jónak); "állj" a helyes magyar forma...

1
Válasz4 éve

EszterZubor

Ne csodálkozz álljj meg? Azt hány jével kell írni? Szerintem eggyel :)

0
Válasz4 éve

vakondember

Szerintem a "Légy szíves, hagyd abba!" is jó.

1
Válasz4 éve

waczak
waczak

Allj meg kerlek is helyes

0
Válasz4 éve

miklos.balazs

Ékezet nélkül nem, de egyébként valóban. Jelentsd!

0
Válasz4 éve

vakondember

Ekezet nelkul is mindent elfogad az app.

1
Válasz4 éve

Sapurin

Szerintem a "Kérlek hagyd abba" sem rossz! És jelentem!

0
Válasz4 éve

Harga
Harga

Stop it please. - Kérlek hagyd abba.

2
Válasz4 éve

EszterZubor

Nekem elfogadta

1
Válasz4 éve

Sapurin

Mert most már elfogadják, mivel jelentettük! ;)

1
Válasz3 éve

Ivanhoe65

Egyetértek minden fenti hozzászólással.

0
Válasz4 éve

Ivanhoe65

Az álljon meg kéremet sem fogadja el.

0
Válasz4 éve

bence86

Na...a kérem , állj miért nem jó szerinte....olyan alanytalan az egész , két külön is értelmes szó erre ha alany nélkül írom akkor nem jó.

0
Válasz4 éve

Ivanhoe65

A Kérem, állj! magyartalan szerintem, azért nem fogadja el.

1
Válasz4 éve

miklos.balazs

Az hogy alany nélkül írod szerintem még annyira nem probléma. De egy mondaton belül magázni és tegezni valakit nem szokás.

0
Válasz4 éve

EszterZubor

Szerintem egy magyar óra se ártana.hol mondasz ilyet hogy Kérem állj?

0
Válasz4 éve

miklos.balazs

Szerintem a személyeskedés sokat nem segít.

0
Válasz4 éve

bence86

Szerintem neked meg illem óra , hogy és milyen stílusban szólsz másokhoz. Azért írtam ki amit mert sokszor olvastam ilyet, láttam feliratos filmekben,hol kérem állj, vagy kérem álljon meg jelentéssel bírt, ezért érdekelt a mivolta. De hogy jobban megértsed nem okoskodást írtam ,hanem vártam hogy elmagyarázza valaki korrektül mint akár miklos.balázs akinek köszönöm a válaszát.

0
Válasz4 éve

EszterZubor

Elnezest kerek.Nem szemelyeskedni akartam.Csak nekem ez nem magyarszeru hogy kerem allj.Szoval bocsanat.Remelem elfogadod

0
Válasz4 éve

bence86

Irásban kicsit beszólósnak jött át, ha nem így gondoltad én sem akartalak bántani. Kicsit felhúztam magam hogy sok filmet nézek direkt feliratosan és ezerszer volt hogy futnak valaki után és jön hogy Kérem állj, és ehhez hasonló, nem a hivatalos tábla szerinti Kérem álljon meg. Szóval felejtsük el és nem személyeskedett senki és kész :)

1
Válasz4 éve

EszterZubor

En is nyuos szoktam lenni :)A feliratok meg sokszor el vannak irva.En is eleg sokat nezek pont ezert hogy rogzodjon de van mikor teljesen mas a felirat mint amit mondanak sajna

0
4 éve

szakii89

"légyszives, hagyd abba!" az is helyes válasz szerintem

0
Válasz4 éve

VictorLuo3

"A légyszi állj meg" nem működik mivel a szlenget nem érzékeli :/ csak mondom :D

0
Válasz1 éve